budgetandbeauty

Make-up Kwasten

Posted on: 7 september 2012

Goede budget kwasten zijn lastig te vinden. Essence en Catrice verkopen zo nu en dan wat kwasten.

Voor een goed en uitgebreid assortiment moet je toch bij de Hema zijn. Tegenwoordig zijn de kwasten er in een Grijze en Witte uitvoering. Wat kwaliteit betreft maakt het niets uit, welke kleur je dus neemt is een kwestie van persoonlijk smaak.

Ik heb tot nu toe alleen de witte foundation kwast van de nieuwe collectie. De zwarte zijn dus ” oud ” maar doen nog steeds wat ik van ze verwacht.

Bij de Hema heb je kwasten in alle soorten en maten, van foundation tot poederkwast en van oogschaduw tot blending kwast. De haren voelen prettig aan en prikken niet in je gezicht. Ook heb ik weinig last van loszittende of uitvallende haartjes. Terwijl mijn kwasten toch elke week uitgebreid worden schoon gemaakt. Ze kunnen dus ook tegen een stootje.

Ook Etos heeft een uitgebreid assortiment, weliswaar minder dan de Hema maar toch nog genoeg keuze.

Ik moet zeggen dat deze kwasten wel van mindere kwaliteit zijn. Vooral de grote kwast begint naarmate je hem langer gebruikt toch echt wel te prikken op je gezicht, en daar zit ik nou echt niet op te wachten. De oogschaduw kwasten blijven wel lekker zacht maar die hebben als nadeel dat de haartjes op de duur wat meer uit elkaar gaan staan.

Ben je dus op zoek naar goede budget kwasten die wel tegen een stootje kunnen raad ik je zeker aan om eens bij de HEMA te gaan kijken.

De kwasten van de Hema kosten tussen de 2 en 5 euro, de oogschaduw kwasten van de etos kosten 0.99 euro de grote kwast zat zo rond de 2 euro.

Tags: , ,

1 Response to "Make-up Kwasten"

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 460 andere volgers

