budgetandbeauty

Catrice nagellak

Posted on: 14 augustus 2012

Catrice, mijn favoriete budget merk als het om nagellak gaat.

Hierbij wil ik jullie graag 3 kleuren laten zien die in de nieuwe collectie te verkrijgen zijn.

865 Yellow Sub-Mandarin

Zoals de geweldige  naam al doet vermoeden is dit een maderijn achtige kleur. Niet echt geel en niet echt oranje. Ik vind het in elk geval een mooi kleurtje voor aankomende najaar, het doet me wel wat denken aan verkleurde bladeren, of is dit nu heel erg ver gezocht

Op het potje staat 2x aanbrengen, en dit is ook wel nodig en dan nog dekt het dan zoals je wel op de foto kan zien niet helemaal.

De lak zelf vond ik wat aan de dunne kant maar het brede kwastje wat catrice sinds een tijdje heeft vind ik super en lakt erg prettig.

870 Copper Cabana

Ik ben verliefd! Wat een ontzettende mooie koper kleurige lak die naar een keer lakken helemaal dekkend is.

De lak zelf is wat romiger van structuur en lakt prima, ook hierbij weer de naar mijn mening handige brede kwast.

Deze komt zeker voor in mijn stash te staan.

910 Oh My Goldness

Op het eerste gezicht een hele mooie goudkleurige lak, maar bij het opbrengen gaat het helaas mis. De lak is prima dekkend aan het begin van de nagel aan de tip blijft er dan helaas niets meer van over en dekt hij vreselijk slecht. Op de foto heb ik drie laagjes op gedaan en zoals je ziet ontbreekt er in het midden toch wat kleur. Om dit goed te krijgen heb ik geprobeerd halverwege de nagel te beginnen met nog een vierde laagje maar dit zag er vreemd uit!

Helaas deze lak ziet er mooier uit in het potje dan op je nagels!

Ik draag op geen enkele foto een topcoat. Dit omdat ik swatches heb gemaakt voor de foto’s. Voor dagelijks gebruik heb ik hier een blanke topcoat over en dan blijft het zeker 2 dagen mooi zitten.

De lakken zijn de koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2.69 euro

3 Reacties to "Catrice nagellak"

oehhh die copper cabana is gaaf!! 😀

Ik kocht gisteren de Yellow Sub-mandarin en was eigenlijk een beetje teleurgesteld. Ik ben dus absoluut geen fan van dat brede kwastje. Verder vond ik de lak erg slecht aan te brengen. Erg streperig en dik… Jammer, de kleur was mooi, maar het zag er helaas minder mooi uit op de nagel -((

PS ik vind je blog een topper. Ben nu begonnen met de Hema nagelolie. Ben benieuwd!

[…] het leuk! De lak blijkt dus heel mooi te staan op mijn wijsvinger terwijl de rest gelakt is met O My Goldness van catrice een perfecte combinatie al zeg ik het […]

Geef een reactie

