budgetandbeauty

Essence nagellak

Posted on: 19 augustus 2012

Ook Essence heeft een update gehad en ik vond het de moeite waard om wat nagellak mee te nemen. Ik ben normaal geen fan van essence persoonlijk vond ik de lakjes altijd wat dun en waterig en slecht dekkend. De kleine saaie potjes spraken me niet aan en ik vond de kwastjes erg klein en onhandig lakken. Maar de potjes zijn verbeterd ik vind de vorm nu wel heel erg leuk. Ook zit er nu gelukkig een breder kwastje in. De grootste test is nu natuurlijk hoe is de lak!

105 party princess en 107 naughty and pink

Roze en glitters gelukkiger kun je me niet krijgen I love it. Deze 2 lakjes lagen als eerste in mijn mandje en heb ik uiteraard meteen uitgeprobeerd thuis. En hoewel de glitters toch vrij goed dekkend lijkt te zijn in het potje is hij helaas erg doorzichtig op de nagels voordat hij dekkend is ben je denk ik tien lagen verder. Maar niet getreurd hij staat schitterend over de roze lak.

Vooral met dit mooie weer in het zonlicht schittert de combinatie je tegemoet

De roze zelf is ook erg mooi echt een lekkere knal roze lak die met mooie gebruinde handen nog meer op valt. Helaas is deze lak wel erg dun waardoor ik het lastig vind om een mooie gelijke laag op je nagels te krijgen, maar het is gelukt.

De brede kwastjes bevallen me uitstekend de droogtijd van essence is altijd wat lang en dat geldt voor deze beide lakken ook.

Ik gebruikte van de roze 2 lagen en van de glitter 1 laag

Essence lakken zijn te koop bij Kruidvat je krijgt 8ml nagellak voor 1.69 euro

1 Response to "Essence nagellak"

Geprobeerd, base caot aangebracht en dan gel nail polish(17 juicy love, rode) en dan top caot. Na verwijderen, toch rode verkleuring nagel. weet iemand een oplossing om dit te voorkomen. Dank U

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
