budgetandbeauty

Essence nagellak

Posted on: 26 augustus 2012

115 Redvolution

Ook in het nieuwe assortiment van essence zit deze koraal rode lak. Er zijn mensen die zweren bij rode nagellak en er zijn mensen die er niet zo weg van zijn. Ik ben er een van maar blijf rode lak kopen totdat ooit misschien op een dag ik een juiste rood voor mij ontdek. Op zich is dit een hele mooie koraal rode lak die prima lakt en goed dekkend is in twee laagjes.

De meeste rode lakjes zijn direct door geschoven naar mijn nichtje die ze wel erg mooi vind, maar deze hou ik zelf. Ik heb namelijk de gewoonte om negen nagels een kleur te geven en de wijsvinger van mijn linkerhand een hele andere kleur te lakken. Noem me gek maar ik vind het leuk! De lak blijkt dus heel mooi te staan op mijn wijsvinger terwijl de rest gelakt is met O My Goldness van catrice een perfecte combinatie al zeg ik het zelf.

Essence lakjes zijn te koop bij de Kruidvat voor 1.69 euro

Geef een reactie

