budgetandbeauty

Beauty Tag

Posted on: 30 augustus 2012

Bij het snuffelen op het internet kwam ik een leuke beauty tag tegen, een leuke manier om mij een klein beetje persoonlijker te leren kennen.

Hoe oud was je toen je met make-up begon

Waarschijnlijk ouder dan de meeste meiden. Heel vroeger wel eens wat mascara gebruikt maar meer ook niet. Nu sinds een jaar – ik ben net 30 – ben ik echt ” verslaafd aan make-up geraakt. De rede is dat ik dertig kilo ben afgevallen sinds vorig jaar augustus en mezelf nu leuk genoeg vind om gezien te worden!

Hoe ben je met make-up begonnen

Ik kwam op een website voor moeders een beauty blogger tegen Fabulog  Amber heeft leuke filmpjes en duidelijke beschrijvingen voor een beginner, en verder een leuke site. Zo kom je dan op you tube terecht en daar ging een wereld voor me op. Met vierkante ogen zat ik achter de computer om alle basis stappen in me op te nemen. De volgende dag me laten adviseren bij de drogist, en zo kwam ik met een kleine basis voorraad thuis – mascara, foundation, oogschaduw en poeder –

Wat zijn enkele van je favoriete merken

Voor mijn oogschaduw gebruik ik altijd een palette van Sleek, voor de rest gaat mijn voorkeur uit naar Catrice en Essence – maar dat was vast geen verrassing –

Wat betekent make-up voor jou

In de spiegel kijken en denken ” goh dat ziet er best leuk uit ” En ik kan je verzekeren dat was lang geleden dat ik dat over mezelf gedacht heb. Het geeft me een mooi en goed gevoel over mezelf.

Als je maar 4 producten op je gezicht zou mogen dragen, welke zouden dat dan zijn

Mijn BB cream, highlighter, poeder en blush. Ik heb gelukkig van mezelf al vrij zwarte wimpers, ik zou dus echt gaan voor de producten die mijn huid er net even wat beter uit laten zien. Lippenstift gebruik ik nooit dus dat scheelt ook al weer.

Wat vind je het leukste aan make-up

Dat je er zo heerlijk veel mee kunt variëren, eigenlijk heb je nooit dezelfde look en past bij elke ander outfit weer een ander make-up look.

Wat vind je van drogisterij make-up versus duurdere merken

Ja dat is denk ik ook een beetje een inkoppertje, ik ben natuurlijk gek op drogisterij make-up. Ik zie het nut er niet van in om bijvoorbeeld 50 euro aan een oogschaduw palette uit te geven terwijl ik ook een kwalitatief goed product voor 7 euro kan kopen.

Welke tip heb je voor beginnende make-up gebruikers

Laat je adviseren bij een drogist voor de juiste kleur foundation, snuffel verder veel op internet you tube is echt een hele goede leerschool. Begin met een kleine basis en breid dan rustig uit, je komt er dan vanzelf achter wat je leuk vind.

Welke make-up trend heb je nooit begrepen

Ik heb geen idee heb me er nooit zo in verdiep natuurlijk de afgelopen jaren

Nou dit was een leuk rijtje met vragen al zeg ik het zelf. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om een klein beetje meer over me te weten te komen.

 

Tags:

2 Reacties to "Beauty Tag"

Leuke tag en mooi dat je een goed gevoel hebt over jezelf :). Houden zo! 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
