budgetandbeauty

Applelicious lip balm

Posted on: 2 september 2012

Lipenstift ik heb er helemaal niets mee, een fijne gloss nee ook dat bevalt mij niet. Ik draag dus nooit wat op mijn lippen en dat begon me steeds meer tegen te staan. Helemaal opgemaakt en dan kale lippen nee eigenlijk kan dat natuurlijk niet. Hulp op twitter gevraagd en daar werd me een gekleurde lipbalsem aangeraden. Nu wist ik dat NYC een hele leuke appeltjes lip balsem heeft maar die liep ik altijd voorbij en vandaag dus niet.

Ze zijn er in vier verschillende kleuren, een mooie parelmoer glans, een hele lichte roze, een bruine en een wat fellere roze. Ik koos voor de laatste nummer 356 Big Apple Red.

En kijk nou wat leuk een appeltje in het midden van de lip balsem, en hij ruikt ook nog eens lekker.

De kleur is voor mij precies goed, subtiel maar je ziet wel dat er iets op zit.

Het dragen is voor een lip product leek zoals ik wel erg wennen, ik heb ook het gevoel dat ik mijn lippen de hele tijd over elkaar heen wrijf. Na ongeveer een uurtje is het creamy laagje wel in mijn lippen getrokken de kleur blijft dat nog wel in een lichtere mate zichtbaar. Ik ben blij met deze aankoop en wie weet is dit wel het begin van een aankomende lippenstift verslaving.

NYC Applelicious Glossy Lip Balm is te koop bij Trekpleister en Kruidvat voor 2.79 euro. Er zijn vier verschillende kleuren verkrijgbaar.

4 Reacties to "Applelicious lip balm"

Hey hoi,wil deze ook graag, heb al bij verschillende winkels gekeken hier in de buurt, maar heb hem nog niet gevonden!Waar heb jij deze gekocht?Staat je goed!xje anies

Bij de trekpleister in klazienaveen, alle kleuren stonden er nog volop!

Leuke lippenbalsem. Nog nooit eerder gezien met de tekening in het midden. Moet aangenaam op de lippen aanvoelen…

Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award.

Neem gerust een kijkje op: http://weeklynailswithk.blogspot.be/

Succes!

Ohh deze is echt super leuk zeg! Dat appeltje, schattig πŸ™‚

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken β€œ

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
