budgetandbeauty

Mijn beauty kast

Posted on: 3 september 2012

Al langer had ik mijn oog op deze mooie lade kast van de ikea laten vallen, en half juli toen ik 30 werd en verrast werd met een mooi geld bedrag van familie en vrienden gingen manlief en ik de dag erna direct naar de ikea om haar te kopen.

Door het hele huis lagen er nagellakjes en make-up verspreid en dat kan nu mooi allemaal centraal staan in deze mooie kast in een hoekje van de slaapkamer.

De bovenkant is een klapdeksel met een spiegel, en daaronder een kleine ruimte voor mijn sieraden

Een smal laatje waarin ik de bonnetjes bewaar zodat ik de prijzen juist heb als ik een blog schrijf

In het tweede laatje liggen van alles wat spulletjes – onder het washandje liggen spullen voor een winactie –

Een la met dagelijks gebruikte of veel gebruikte make-up spullen

Een la met spullen die nooit worden gebruikt maar weggooien is toch ook zonde!

Tja er kan nog meer bij…….

En in de onderste nog wat bakjes die over waren en mijn toilettas

Ik ben echt ontzettend blij met deze kast, en geniet er elke dag weer van als ik me op sta te maken en alles zo mooi bij de hand heb.

Dit is een kast van de Ikea Malm serie. Deze witte versie kost 89.95 euro de andere kleuren zijn 10 euro duurder. De bakjes komen ook bij de Ikea vandaan en kosten zo rond de 1,50 euro per stuk.

2 Reacties to "Mijn beauty kast"

Ik heb zelf ook naar deze kast gekeken, uiteindelijk ben ik gegaan voor de 2x zo brede en evenhoge kast. Meer ruimte voor dezelfde prijs. Maar dit is ook echt een plaatje!!!

Ik heb alleen oog voor deze kast gehad, wist niet eens dat er meerdere formaten bestonden. Wie weet als deze vol is 😉

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
