budgetandbeauty

Essence 2-in-1 eyeliner pen

Posted on: 5 september 2012

Bij de trekpleister hadden ze dinsdag vier september een leuke aanbieding. Veertien Essence producten voor 10 euro in plaats van 32 euro, dat kon ik natuurlijk niet weerstaan. In  het tasje zat ook deze 2-in-1 Eyeliner pen. Nu draag ik bijna nooit eyeliner omdat dat wel een heel erg precies werkje is, maar wie weet brengt deze pen daar verandering in.

De pen bestaat uit twee delen een dikke en een dunne kant.

Zoals je kunt zien staat dit ook handig op de pen beschreven, scheelt je weer een dopje losmaken.

De dunnen kant laat een mooie zwarte streep achter. De dikke kant  – die je ook nog eens op twee manieren kunt gebruiken – heeft wat meer moeite om een egale zwarte lijn achter te laten.

Voor een eyeliner leek zonder al te veel oefenen laat de dunne kant een mooi fijn zwart streepje achter op de ogen.

De dikke kant is echt een drama. Deze foto is na wel honderd keer proberen, en hoe ik de pen ook draaide het bleef een vreselijke dikke ongelijk zwarte streep/veeg. Je moet wel een hele vaste hand hebben om dit tot een mooi resultaat te krijgen. Ik vind hem ook veel te dik voor een subtiel lijntje maar dat is mijn mening. Waar hij wel geschikt voor is, is denk ik een wing te maken aan het einde van je ooglid. Opvallend is de dikke eyeliner in elk geval wel.

De eyeliner bleef bij mij goed op zijn plek zitten zolang je er niet aan zit. Wrijf je per ongeluk door je ogen dan is het merendeel wel verdwenen helaas.

Als je bekend bent met een eyeliner pen dan is dit wel een leuk item om bij je spullen te hebben. Maar draag je zoals ik weinig eyeliner dan ben ik bang dat je niet uit de voeten kunt met de dikke kant van de pen, en kun je beter een enkele dunne eyeliner pen aanschaffen.

De eyeliner 2-in-1 eyeliner pen van Essence is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2.99 euro

1 Response to "Essence 2-in-1 eyeliner pen"

[…] laatste tijd ben ik helemaal in to een lijntje boven mij oog, hier gebruik ik altijd een eye liner pen voor van Essence, maar toen een collega enthousiast vertelde over de gel eyeliner die ze had […]

Geef een reactie

