budgetandbeauty

Essence Soufflé Touch Blush

Posted on: 6 september 2012

Een vloeibare blush, tja ik vind het een beetje eng voor je het weet heb je echt knalrode wangen. Maar niet geschoten is altijd mis om maar eens een spreuk uit de kast te halen, dus toen ik deze Souffle Touch blush zag liggen besloot ik haar toch een kans te geven.

De blush is in drie verschillende kleuren te krijgen, ik koos voor 020 Frozen Strawberry

De blus zit in een simpel plastic potje, met een opvallend gekleurde draaidop

Er verschijnt een mooi ogende romige substantie als je de deksel er vanaf schroeft, so far so good

En toen gebeurde er iets raars…. Het is werkelijk onmogelijk om dit netjes egaal aan te brengen. De blush wordt vlekkerig, verdwijnt op enkele plaatsen gewoon helemaal, om vervolgens op een andere plek weer veel te aanwezig te zijn.

Ik heb het nog op mijn gezicht geprobeerd, want je weet maar nooit misschien lag het wel aan de huid op mijn hand maar dit was echt niet toonbaar. De blush vloog alle kanten op. De manier van aanbrengen maakte niet uit. Als ik het deppend aanbracht zag je precies waar ik begonnen was. Bracht ik het vegend aan veegde ik het alle kanten weer op.

Dit is dus voor mij een vreselijk misser en zal dan ook verdwijnen in mijn nooit meer te gebruiken maar zonde om weg te gooien laatje.

Ik blijf dus bij mijn oude vertrouwde poeder blush voorlopig.

De Essence Soufflé Touch Blush is te koop bij Kruidvat en Trekpleister in drie verschillende kleuren voor 2.79 euro

1 Response to "Essence Soufflé Touch Blush"

Lijkt een leuk en goed product!

Geef een reactie

