budgetandbeauty

Reinigings doekjes

Posted on: 8 september 2012

Reinigings doekjes heb je in alle soorten en maten. Ik heb er de afgelopen tijd drie gebruikt en daar wil ik je graag meer over vertellen.

Laten we beginnen met dat ik een luie reiniger ben, het is niets voor mij om hele rituelen uit te voeren om mijn make-up er na een dag af te halen. Vaak lig ik al in bed en dan bedenk ik me dat ik alles er nog op heb zitten, en dan zijn deze doekjes ideaal!

DA Verfrissende Reinigingsdoekjes

Dit zijn prettige doekjes, goed formaat en ruikt lekker fris. De make-up gaat er redelijk makkelijk vanaf de mascara vergt enig boenwerk maar niet zo dat je met rode ogen onder het doekje vandaan komt. Met mijn droge huid heb ik hierna nog wel crème nodig om mijn gezicht beter aan te laten voelen. Maar ik denk dat je met een normale huid zeker voldoende heb aan de voeding die van het doekje afkomt.

De reinigingsdoekjes van de kruidvat

Ook hierbij weer een goed groot formaat doekje. Alleen zijn ze erg droog en stug – direct bij het aanbreken van de verpakking – en doet het schoonmaken ook gewoon pijn aan mijn gezicht. Geen voedend gevoel maar een rode schrale huid die schreeuwt om aandacht na gebruik. Deze doekjes komen dus niet meer in de buurt van mijn gezicht maar gebruik ik ook restjes swatch make-up van mijn handen af te halen

Essence My Skin Caring Cleansing Wipes

Mijn favoriet. Net als bovenstaande doekjes een goed formaat. Deze doekjes zijn heerlijk zacht ook hierbij wel enig boenwerk vereist bij mascara, maar de rest veeg je er zonder problemen vanaf. De geur is lekker fris en de doekjes zijn erg vochtig waardoor er een fris voedend laagje achter blijft op met net schoongemaakte huid. In mijn geval heb ik hierna eigenlijk geen crème meer nodig omdat mijn huid goed aanvoelt.

De doekjes sluiten allemaal met een plaksluiting waarvan die van Essence stevig op zijn plaats blijft zitten na gebruik, de Kruidvat doekjes sluit na verloop van tijd toch wat slechter, en de verpakking van de Da wil helemaal niet meer sluiten na verloop van tijd. Toch wel jammer om uitdrogen te voorkomen is de sluiting minstens zo belangrijk.

De doekjes zijn allemaal zonder gebruik van alcohol, en bevatten allemaal 25 stuks per verpakking

  • Da doekjes kosten 2.39 euro
  • Kruidvat doekjes kosten 2.17 euro
  • Essence doekjes kosten 1.49 euro
2 Reacties to "Reinigings doekjes"

Heb ze ook van essence en bevallen mij ook prima!!!moet zeggen dat ik ook vaak billendoekjes van Luca gebruik,haha!

Haha ja dat kan natuurlijk ook!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
