budgetandbeauty

Beautyblender dupe getest

Posted on: 12 september 2012

Een tijdje terug konden jullie lezen dat de trekpleister een beauty blender dupe te koop had voor 2.99 euro. Natuurlijk heb ik die niet kunnen weerstaan en heb haar de afgelopen tijd uitgeprobeerd.

Het belangrijkste voor gebruik is het natmaken van de beautyblender. Ze wordt dan 1,5 keer zo groot en zuigt dan niet meer al je foundation op. We goed het water eruit knijpen.

onder de kraan geweest.

Ik vind het een erg fijn product. Kwasten kan ik niet mee overweg voor mijn foundation, dus gebruikte ik mijn handen. Nu met de beauty blender lijkt het alsof de foundation er veel egaler op zit. Er blijft een heel mooi natuurlijk ogend laagje achter. De punt vind ik wel wat grof dus onder de ogen en bij de neus is het even passen en meten, maar ach dat went snel genoeg.

De beautyblender dupe zit nu standaard in mijn stash voor dagelijks gebruik. Ik raad je echt aan om er eentje aan te schaffen mocht er weer ergens een dupe te koop zijn. Of ze net zo goed zijn als de echte kan ik natuurlijk niet vertellen, maar deze dupe functioneert voor mij prima.

1 Response to "Beautyblender dupe getest"

ik ben benieuwd of die net zo goed is als de originele beauty blender!

Geef een reactie

