budgetandbeauty

Essence 24/7 base coat

Posted on: 13 september 2012

Een goede nagellak basis is erg belangrijk, zeker voor nagels die altijd gelakt zijn zoals die van mij.

Mijn favoriet is Essence 24/7 nail base coat

Deze basis zorgt ervoor dat je nagels niet verkleuren, dat de kleur van de nagellak dus niet in je nagels trekt, maakt eventuele kleine oneffenheden in je nagels glad, en niet geheel onbelangrijk je nagellak blijft langer zitten.

Deze lak lijkt in het flesje wit maar droogt transparant op, ook is de droogtijd echt super snel zodat je lekker snel kunt beginnen met lakken.

Echt diep rode kleuren en donkerblauw bijvoorbeeld hebben wel twee laagjes nodig willen ze de nagels niet verkleuren, maar voor de overige kleuren voldoet een laag prima. Ik lak mijn nagels om de dag en gebruik altijd deze basecoat en mijn nagels zijn niet verkleurd. Voor mij echt een topper dus.

Essence 24/7 basecoat is te koop bij kruidvat en trekpleister voor 1.79 euro

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
