budgetandbeauty

winactie winactie winactie!!!!

Posted on: 14 september 2012

Budgetandbeauty bestaat een maand, rede genoeg voor een leuke winactie!

Wat kan je winnen.

Essence 02 Ice3d strawberry cream

Essence 63 Think Pink

Essence 02 Shopping trip in soho, Party all night lang

Catrice 670 It’s Rambo No. 5

Essence get big lashes mascara

Volume Boost, Volume Curl en Volume Boost waterproof

Catrice Mono oogschaduw

280 Heidi Plum en 390 Top of The Cops

Catrice Duo Blush 020 Peach Sorbet

Essence Stay allΒ  day foundation 30 soft sand

Hoe kun je dit leuke pakket winnen

Volg mij via blogloving

Volg mij via twitter en tweet het volgende ” volg @budgetandbeauty en maak kans op een leuk essence en catrice make-up pakket, kijk voor meer info http://www.budgetandbeauty.wordpress.com #RT

Like de facebook pagina klik hier

Β Laat een reactie achter met wat je gedaan hebt

Hoe meer je doet hoe meer kans je maakt

De winactie sluit dinsdag 18 sep om 20.00 uur

20 Reacties to "winactie winactie winactie!!!!"

Hoi meisje Meike. natuurlijk doe ik mee!Heb je geliked,heb je site getweet, en nu maar hopen dat ik win!!!Spannend!oh ja volg je ook via bloglovin,lfs ieniemienie

Leuke actie, ik volg je al op bloglovin’ heb je toegevoegd op Facebook en ga het bericht Twitteren.

Succes met het uitzoeken van de winnares!

Liefs,
Wendy

Wauw! Wat een leuke winactie! Ik heb alleen geen twitter en facebook, zou ik ook in de sidebar van mijn blog mogen zetten dat ik meedoe aan deze winactie? In plaats van dat twitter en facebook gebeure?
Groetjes!

Ja hoor dat is prima, dan wordt het vast ook opgemerkt. Volg je me ook via blogloving is ook weer een extra kans!

Ik heb je gevolgd op bloglovin’, Ik heb de link in mijn sitebar gezet en ik laat nu een reactie achter…. En nu maar duimen … πŸ˜‰

Gefeliciteerd! Leuke winactie, ik doe graag mee! πŸ™‚
Ik volg je op Bloglovin’ en op twitter, ik heb de facebook pagina geliked en de tweet getweet: https://twitter.com/xsentences/status/246962017083207681
Liefs Jamie

Ontzettend leuke actie, ik doe graag mee.

Ik volg via Bloglovin en heb je bericht geliked.
Ik volg via Twitter en heb het bericht getweet
En ik heb je facebook pagina geliked

bedankt voor alle leuke nagellak berichten πŸ™‚

Wauw, super leuk pakketje!
Ik ga een kansje wagen, want het zijn allemaal dingen die ik nog niet heb maar die ongetwijfeld wel heel fijn zijn^^
Ik volg je op Twitter en heb getweet. Ik volg je ook op bloglovin en heb een vriendschapsverzoek gestuurd op FB.

Succes iedereen!

Hoi,
Leuke actie! Echt een super pakket.
Ik volg je op bloglovin. Heb helaas geen twitter!

Ook ik doe mee! Ik volg je op Twitter, Facebook, bloglovin en heb een RT gedaan. πŸ˜‰

[…] kunt tot vanavond 20.00 uur mee doen met deze leuke winactie. Share this:TwitterFacebookVind ik leuk:LikeBe the first to like this. Tags: […]

Wat een leuke prijzen. Ik doe graag mee. Ik volg op twitter, bloglovin en heb je net op FB toegevoegd. Ook geliked en getweet https://twitter.com/GewoonGezellie/status/247937017218994176
Heel veel suc6 iedereen πŸ™‚

Ik doe graag mee, via twitter al gedaan en straks nog even via fb

Ik doe mee hoor! Zo’n leuke winactie mag ik niet aan mijn neus laten voorbijgaan!

Ik volg je op bloglovin’ en heb dit berichtje geliked
Ik volg je via twitter en heb getweet: http://bit.ly/UhcgGA
Ik volg je op facebook
Ik heb hier een reactie achter gelaten (lol)

En nu maar hopen en duimen! πŸ™‚
Groetjes

Ik hoop dat mijn berichtje goed is aangekomen? Want ik zie het niet staan… heb alles gedaan wat ik moest doen (tweet, bloglovin’, facebook …)

Ik heb alles gedaan wat daar vermeld stond:
-Follow je op Twitter
– vrienden verzoek op Face book verzonden
-volg je op bloglovin en heb bijde berichten ge like’d
-heb ook die tweet verstuurt

xx Carmen

Ik heb je geliked op facebook (@Roos van der Zwaan) ik heb je RT op twitter (@RoosZwaantje) en bloglovin’ heb ik helaas niet πŸ˜‰

Leuke winactie! Ik heb alle stapjes gedaan. πŸ˜‰

Hooi erg leuk zon winactie! natuurijk heb ik meegedaan hier ook nog ff mijn tweet linkje https://twitter.com/97Anouk/status/248126119247761409

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken β€œ

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
