budgetandbeauty

Miss sporty nagellak

Posted on: 15 september 2012

Ook Miss Sporty heeft hele mooie budget make-up en nagellak.

Hierbij 4 leuke lakjes die ik in mijn bezit heb

Deze mooie Oranje knalt lekker van je nagels af. – nr 451 –

Op de foto draag ik geen basis of topcoat en twee lagen van de lak.

De droogtijd is prima ik praat dan over een paar minuutjes. De lak lijkt wat streperig aan te brengen maar droogt netjes op.

Tja hoe noem ik deze kleur, groenig, lime groen, ik weet het niet maar leuk vind ik hem in elk geval wel. – nr 455 –

Ook hierbij geen basis of topcoat en twee lagen lak al was denk ik een derde laag nog net wat mooier geweest.

Droogtijd is lekker vlot.

Op deze kleur ben ik echt verliefd. Of het nu baby blauw, zacht blauw of licht blauw is  dat is aan jou ik vind hem mooi! – nr 330 –

Hierbij had denk ik een derde laagje ook nog prima gekund, maar omdat ik er de glitterlak over heen draag zie je eigenlijk weinig van de dekking meer terug.

Droogtijd is prima en hij lakt ook erg prettig wel wat streperig.

Glitters ik hou er enorm van. Zo ook deze topcoat, hij kan overal over maar is natuurlijk naar mijn mening het mooiste over de blauwige lak.

Het is een beetje spelen met je kwast om de glitters er mooi op te krijgen maar dan heb je ook wat. Op de foto draag ik twee laagjes glitter lak

Ook van deze lak is de droogtijd prima

De kwasten van deze lakken zijn lekker breed, zodat je eigenlijk met twee keer vegen je nagel al gelakt kunt hebben. De vier lakken lakken prima, niet te dun en niet te dik. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, en over de droogtijd. Nu staat er wel op de dop Quick dry maar dat wil niet altijd zeggen dat het zo is. Bij deze lakken is dat zeker wel van toepassing!

De lak blijft zeker twee dagen prima zitten tijdens intensief gebruik – huishouden, en werken in de zorg – Ik kan echt geen minpunten over deze lak bedenken!

Deze nagellak is te koop bij de DA je krijgt 7ml voor 1.99 euro

4 Reacties to "Miss sporty nagellak"

Het glitterlakje heb ik ook! De blauw vind ik ook erg mooi.

Mooie kleurtjes, ben alleen iets minder weg van de tweede! Wat heb jij een ontzettend leuke blog, ik kwam via het ByBeautyBlog forum op jou blog terecht en ben je meteen gaan volgen. Hopelijk neem je ook een kijkje op mijn blog!
Liefs

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
