budgetandbeauty

Liebster Award

Posted on: 17 september 2012

Begin september werd ik genomineerd voor de liebster award door Katherine  Deze award is bedoel om kleinschalige bloggers wat meer onder de aandacht te brengen.

Ik moet deze award op mijn beurt doorgeven aan 11 andere bloggers, die minder dan 200 volgers hebben net als ik. Er zijn enige regels aan verbonden.

1) Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat
2) Je moet 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht
3) Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren
4) Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post
5) Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten
6) Je mag niet terug genomineerd worden

Nou 11 dingen over mezelf

  1. Mijn blog bestaat nu een maand
  2. Ik heb een voorliefde voor nagellak van Catrice
  3. Ik kan het niet weerstaan om een Kruidvat binnen te lopen
  4. Ik werk als verzorgende met dementerende ouderen
  5. We hebben een hond en 2 katten
  6. Mijn ouders en zusje wonen gezellig dicht bij me in de buurt
  7. Ik eet het liefste pasta en rijst terwijl de rest van mijn gezin van aardappels houd
  8. Ik kook dus meestal 2 verschillende maaltijden
  9. Mijn nichtje heeft voor haar 7 jaar ook al een indrukwekkende nagellak stash 30 stuks
  10. Ik ben nu 7 jaar getrouwd
  11. Mijn trouwjurk was rood

De vragen van Katherine

1) Hoe oud ben je   30!!
2) Waarom blog je? Omdat ik het leuk vind mijn liefde voor budget spullen te delen
3) Waar gaat je droomreis naartoe? Ik wil ooit nog wel eens naar India
4) Heb je broers of zussen? Ja ik heb een 2 jaar jonger zusje
5) Wat is je voornaamste bezigheid tijdens de week? de boel draaiende houden, werk,man,kids,huishouden, blog
6) Wat is je favoriete nagellakkleur? Blauw en Roze ( ik draag op mijn linker wijsvinger altijd een andere kleur )
7) Welke blogs vind je het leukst? NailpolishHeaven  en Marlevi
8) Wat is je favoriete dessert? Je mag me wakker maken voor Ben & Jerry ijs, cookie dough smaak
9) Hoeveel tijd spendeer je aan je blog?  Als ik vrij en kinderloos ben ben ik met de site bezig wisselend per week dus
10) Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Met de blog bezig zijn
11) Verkies je acrylverf of nagellak om je nagels te versieren? Ik lak mijn nagels altijd met gewone nagellak

De 11 nieuwe genomineerden zijn

  1.  livingmydutchlife
  2.  beautytalks
  3.  beautymatics
  4.  glossyblogg
  5. weheartnailpolish
  6. linsloves
  7. desireforpolish
  8. nailsid
  9. beautychecker
  10. smilingbeauties
  11. justbeautyaddict

De volgende vragen wil ik graag beantwoord zien

  1. Wanneer ben je begonnen met bloggen?
  2. Waar heb je de meeste spullen van in je stash staan?
  3. Waar staat de computer waarmee je blogt?
  4. Hoe maak je reclame voor je blog?
  5. Welk land wil je volgend jaar op vakantie?
  6. Ben je een kampeerder of meer van een hotel?
  7. Ben je ook te vinden op Facebook of Twitter?
  8. Welk item zou er te vinden zijn in je droom stash maar vind je gewoon nu veel te duur?
  9. Als je een dag iemand anders mocht zijn wie zou dat dan zijn?
  10. Verf je je haar, zo ja doe je dat zelf of laat je dat doen door de kapper?
  11. Draag je elke dag make-up, of nagellak?

Voila dit was mijn liebster award, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dat de nieuwe genomineerde het ook leuk vinden

3 Reacties to "Liebster Award"

Wat leuk dat je mijn blog genoemd heb, dankjewel 🙂

Leuk dat ik getagd ben! De mijne komt binnenkort online. 🙂

Leuk dat je me genomineerd hebt, mijne komt vandaag nog online.

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
