budgetandbeauty

Uitslag Winactie!!!

Posted on: 18 september 2012

Ten eerste wat leuk dat er zoveel mensen enthousiast hebben mee gedaan, zeker voor een blog die net een maandje bestaat!

Vandaag is de verjaardag van mijn oudste zoon 6 is hij alweer geworden, dat is ook de rede dat de winactie vandaag eindigde, een cadeautje weggeven op een verjaardag hoort erbij toch.

Ik zal jullie niet langer in spanning houden, ik heb alle namen in de fruitmachine gegooid en die heeft een winnaar gekozen……

Anieska gefeliciteerd!!!

Alle andere bedankt voor het meedoen, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

3 Reacties to "Uitslag Winactie!!!"

Hey meiske Meike,ben helemaal blij!!!Super zeg!!!!Dank je wel!!!

Gefeliciteerd Anieska! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoontje!

Gefeliciteerd!!!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
