budgetandbeauty

Essence I Love Runway Highlighter

Posted on: 19 september 2012

Laatst schreef ik over de mooie highlighter pen van Catrice .Essence heeft ook een hele mooie variant, maar dan vloeibaar.
Kijk met me mee naar deze handige mooie vloeibare highlighter.

Achter op de verpakking zit een dop die je moet draaien, vervolgens komt er dan vloeibare highlighter uit dit kwastje wat aan de andere kant van de pen zit.

Daar zit dan ook meteen een voordeel en een nadeel aan. Het voordeel is dat je het heel mooi met dit kwastje aan kunt brengen onder je wenkbrauw. Het nadeel is dat je snel te veel in het kwastje hebt zitten. Je hoeft echt maar een klein beetje te draaien en dan zit er al highlighter in de kwast. Bij het eerste gebruik snapte ik er niets van en zag ook niets gebeuren, totdat er ineens een mega dikke klodder roze highlighter langs de kwast drupte, dat was iets te veel van het goede!

Op zich smeert het lekker en blijft er een mooie roze gloed achter, maar pas op met je wenkbrauwen, want voor je het weet blijven daar stukjes achter, en ik kan je wel vertellen dat droogt niet charmant op – denk aan witte stukjes in je wenkbrauwen –

Na het overenthousiast draaien kreeg ik dit uit de kwast. Het is wel een hele mooie licht roze kleur die ook een klein shimmertje heeft. Ik denk ook dat hij erg leuk staat als highlighter op je jukbeen, maar dat durf ik tot nu toe nog niet zo goed, maar wie weet als ik mezelf een beetje op wil lichten in de komende donkere dagen dat ik hem er dan wel bij pak.

Al met al ook een mooie subtiele highlighter voor een leuke budget prijs

De Essence I Love Runway Highlighter is te koop bij trekpleister en Kruidvat voor 2.49 euro

1 Response to "Essence I Love Runway Highlighter"

[…] mijn wenkbrauwen I Love Runway Highlightervan Essence. 2.49 […]

Plaats een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

wordpress stats