budgetandbeauty

Lemony Flutter

Posted on: 22 september 2012

Lemony Flutter, de favoriet van menig beauty liefhebber!

Een tijdje terug belde ik mijn moeder op om iets te vragen, ik wist dat ze in de buurt van Amsterdam op vakantie waren maar op dat moment liepen ze dus lekker door Amsterdam te struinen, en wel door de leidsestraat. Toen ging er een lampje bij me branden ” zat er niet een lush winkel daar ergens in de buurt ” al bellend achter de laptop gekropen om het op te zoeken en jawel in de leidsestraat zit een lush winkel. Mijn moeder had werkelijk waar geen idee waar ik het over had en toen ik ook nog vroeg om lemony flutter was ze het spoor helemaal bijster. Maar twee uurtjes later belde ze dat ze voor de lush winkel stond en wat nu….. Een welwillende verkoper kreeg de telefoon van mijn moeder in zijn handen gedrukt en zo ben ik dus aan mijn potje lemony flutter gekomen.

En het is inderdaad een geweldig product, ik begrijp nu ook waarom dit zo favoriet is bij menig mensen.

Dit is wat Lush erover zegt

Dit is zo’n product waarvan je misschien denkt: waarom een speciaal product voor nagelriemen? Nou, geloof ons, dit is een van onze best verkopende producten, want onze liefhebbers zijn eigenwijs (gelukkig, daar houden we wel van!) en smeren het op elk stukje huid dat droog is!

Maar het is dus in eerste instantie ontwikkeld voor je nagelriemen, de cacaoboter en allerlei andere oliën en boters zorgen ervoor dat je nagels en nagelriemen zacht en soepel worden. Dat bevordert de nagelgroei, dus als je nagels snel splijten en breken is dit het wondermiddel!

Het ruikt heerlijk naar citroen, dat is goed voor je humeur maar helpt ook om je nagels wat op te lichten, dus als je nagels wat verkleurd zijn moet je dit zeker ook een paar dagen achter elkaar gebruiken, ze knappen er enorm van op.

Wij gebruiken het ook op onze hielen, ellebogen, tenen en andere droge plekjes. Briljant!

Dit product bestaat uit voornamelijk natuurlijke producten en is daarom beperkt houdbaar, ook leuk dat erop staat wie het gemaakt heeft.

50 gram in een leuk zwart potje het lijkt niet veel, maar daarin kun je je lelijk vergissen. Omdat de lemony flutter een soort van vloeibaar wordt door je lichaamstemperatuur heb je maar heel weinig van het het product nodig. Dit potje op de foto heb ik nu 4 weken in gebruik, en ik smeer elke avond mijn handen in en het lijkt alsof er nog maar weinig uit is. Het nadeel wat de meeste mensen dus ook ervaren is dat ze het niet voor de houdbaarheids datum op krijgen. Daarom raad lush ook aan om ellebogen en andere schrale plekjes er mee in de smeren. Mijn jongste zoontje is er ook helemaal weg van en gebruikt het vaak voor de schrale plekjes onder zijn mond. Multifunctioneel dus dit potje.

Het ruikt erg naar citroen, ik vind dat zelf een heerlijke geur maar ik kan me voorstellen dat dit iets minder vind.

Voor het slapen gaan smeer ik mijn nagelriemen altijd flink in, eigenlijk is dit al veel te veel maar acht zo kan het de hele nacht lekker zijn werk doen.

En na een paar minuutjes is het goed ingetrokken.

Ik ben er helemaal weg van, en merk ook echt dat mijn nagel riemen een stuk beter aan voelen en er beter uitzien, ja ook ik ben nu een lemony flutter fan.

Op het eerste gezicht is dit product niet echt budget, je betaald voor een potje van 50 gram 10.45 euro ook komen hier bij een bestelling online nog 6.50 verzendkosten bij, het is dus aan te raden om eens te kijken waar er een lush winkel zit en of er net als bij mij niet toevallig eens iemand heen gaat. Je doet er echter wel heel erg lang mee en het doet goed zijn werk dat ik het daarom toch tot een budget product bombardeer.

1 Response to "Lemony Flutter"

Ik ben volgens mij 1 van de weinigen die het product nog niet heeft. Ik ben er erg benieuwd naar. Dus wie weet 😉

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
