budgetandbeauty

Essence Express dry drops

Posted on: 24 september 2012

Voor een fervente nagellak verslaafde was dit de ideale oplossing voor mij dacht ik. Lakken druppels erop en droog. Althans dat is wat ik ervan maak als ik zo naar dit flesje kijk. Veel positieve verhalen gelezen her en der dus tja dan is zelf testen natuurlijk de beste oplossing.

Dit is wat essence er zelf over zegt

 soms telt iedere seconde: en met de express dry drops drogen je nagels in maar liefst 60 seconden! dankzij de pipet is het heel eenvoudig om het product druppelsgewijs aan te brengen. je nagels en nagelriemen worden tegelijkertijd ook verwend met vitamine E en amandel olie!

De druppels kun je er met een handig pipetje erg gemakkelijk uit laten komen, je knijpt voorzichtig boven in de dop en de druppeltjes komen er zo een voor een uit. Helaas droogt alleen het bovenste laagje inderdaad vrij snel, maar het blijft nog erg stoot gevoelig, zeker als je dus nagellak gebruikt waarvan je meerdere laagjes aanbrengt, en vaak doe ik dat bij alle nagellak die ik heb. De nagellak van tegenwoordig droogt ook vrij snel aan de bovenkant. Voor mij maakt dit dus geen verschil en ik vind ook dat hij niet doet wat beloofd wordt.

Het meest teleurgesteld was ik echter nog geen 24 uur later. Op mijn duim en wijsvinger heb ik de druppel gebruikt en mijn middelvinger niet.

Moet je zien gewoon helemaal gechipt. Ik vond her en der gekleurde stukjes nagellak in huis, vreselijk. Nu weet ik niet of het komt doordat ik geen topcoat heb gebruikt maar dit verschil tussen wel en niet gebruiken van de druppels vind ik wel heel erg groot. Ik heb niet gewerkt dus niet extreem in het water met mijn handen gezeten. Ik vind dit echt een enorme afknapper en wacht voortaan liever iets langer om mijn nagels aan de lucht te laten drogen en dan vervolgens langer van mijn mooie gelakte nagels te genieten. Nee dit product heeft voor mij echt afgedaan helaas.

Mocht je het zelf willen testen de Express dry drops zijn te koop kruidvat en trekpleister voor 1.99 euro

1 Response to "Essence Express dry drops"

Ik heb deze dingen ook eens geprobeerd… ik heb na 1x het flesje leeg gegooid, had ik in elk geval nog een handig flesje met een pipetje 😉

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
