budgetandbeauty

BB cream garnier

Posted on: 25 september 2012

Afgelopen zomer toen we zo nu en dan eens mooi weer hadden merkte ik dat ik geen behoefte had aan flinke lagen primer,foundation en poeder op mijn gezicht. Helemaal niets vond ik ook geen optie, ik kwam toen uit op de Miracle Skin Perfector BB Cream van Garnier. Een middenweg tussen een getinte dagcrème en een goed dekkende foundation althans dat is wat er op internet over gezegd wordt.

Garnier zegt zelf een verzorging voor de lange termijn plus een vleugje make-up dat direct het effect geeft van een “babyhuidje”. In slechts 1 handeling wordt je huid gehydrateerd, geëgaliseerd, en stralend.

Er zijn twee varianten van een voor de gemengde huid in light en medium, en een variant voor de gemengde tot vettige huid ook in light en medium.

Ik heb zelf de light variant voor de gemengde huid omdat ik van mezelf een droge huid heb leek mij dit het beste bij me passen.

Het is een vrij romige dikke substantie zo op het eerste gezicht.

Maar het is wel goed smeerbaar, je hebt vrij weinig nodig om je gezicht mee te bedekken.

Links draag ik niets en rechts de BB Cream. Het geeft naar mijn mening een mooie dekking, niet zoals een foundation maar het werkt wel wat rode en kleine oneffen heden weg. Mijn gezicht ziet er net wat egaler en frisser uit dan wanneer ik niets draag. Het voelt echt prettig op de huid aan en ik draag dit dan ook zonder een crème eronder. Zelf poeder ik het nog wel altijd even af met Prime And Fine Translucent Loose Powder van Catrice, dit is een doorzichtige poeder wat ervoor zorgt dat het allemaal net iets minder glimt en met een warme dag prima op zijn plek blijft zitten.

Ook gebruik ik dit in deze periode vaak als ik weinig tijd heb in de ochtend – vaak als ik een ochtend dienst heb en dan dus om 7.15 uur moet beginnen – Smeren poedertje erover en klaar is mijn egale tint. Ja ik ben heel erg blij met deze BB Cream.

Afgelopen week kwam ik ook een budget variant tegen, deze ben ik lekker aan het testen en hoop ik snel online te hebben.

De BB Cream van Garnier kost 9.99 euro, en behoord naar mijn mening wel tussen de budget producten omdat je andere producten zoals crème achterwege kunt laten. Het is te koop bij de meeste drogisten.

4 Reacties to "BB cream garnier"

Hij ziet er goed uit. Maakt je huid inderdaad wat egaler maar blijft er toch natuurlijk uit zien.

[…] Laatste schreef ik een review over de BB cream van Garnier, […]

[…] start altijd met garnier BB cream  het scheelt dat deze mijn huid goed voedt en draag dus geen crème hieronder. 9.99 […]

Geef een reactie

