budgetandbeauty

Mijn basis look

Posted on: 26 september 2012

Na een jaartje van het dragen van make-up heb ik een look die ik in de meeste gevallen draag. Niet opvallend meer voor alledaags gebruik.

Kijk mee naar mijn basis look.

Catrice glamour doll mascara

Da foundation

Essence oogschaduw basis

Essence lippenstift

Sleek storm palette

Catrice duo blush

Catrice highlighter pen

Catrice skin finish poeder

Op mijn bewegend ooglid draag ik een lichte kleur uit het storm palette, door boven een donkerbruine kleur die ik dan blend daardoor wordt hij wat subtieler.

Het hele plaatje!

Best spannend om zo full face een foto te plaatsen. Mijn haar zit op het moment nergens naar want mijn beste vriendin trouwt binnenkort en ik wil eigenlijk niet eerder dan vlak daarvoor naar de kapper! En hoe moet je dan kijken he op zo’n foto, niet lachend is ook zo wat en met de tanden bloot ja dan zie je de lippenstift weer niet goed. Ach ja this is me met mijn dagelijkse subtiele basis make-up.

3 Reacties to "Mijn basis look"

Mooi hoor!!!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
