budgetandbeauty

Catrice LE Upper Wildside

Posted on: 27 september 2012

De nieuwe limited edition van Catrice zit eraan te komen, hier en daar kan je al op internet lezen dat hij gesignaleerd is. Ook benieuwd naar de limited edition genaamd Upper WILDside kijk dan snel verder.

Long-lasting Cream Eyeshadow

 Het warme beige van de prairie, diep bruin en urban blauw: de crèmige oogschaduwen met krachtige kleuren zorgen voor een persoonlijke WILDsidelook. Dankzij de flockapplicator is de crèmige textuur die lang houdt gemakkelijk op de oogleden aan te brengen. Verkrijgbaar in drie kleuren Be Aztec!, Urban outrider en The place to be  3,39 euro

 

Lip Gloss Stick

De Lip Gloss Stick geeft lippen een natuurlijke glans. De geltextuur is vrijwel transparant, voelt plezierig aan op de lippen en maakt ze mooi glad. De dekking is subtiel en geeft een natuurlijke finish. Verkrijgbaar in twee kleuren Wild, wild west side en Red rocks!  3,89 euro

 

Sun Teint Bronzing Gel

De glanzende bronzinggel geeft het gezicht een natuurlijke glans en het lichaam een zongekuste look. De geltextuur is gemakkelijk aan te brengen. Let op: het is geen zelfbruiner. Geschikt voor alle huidtypen 3.99 euro

 

Suede Beauty Bag

Een musthave voor urban WILDsiders, om alle producten in dit leuke tasje op te bergen. Past perfect bij de WILDside collectie. 3.59 euro

 

Ultimate Nail Lacquer

Opwindende Upper WILDside kleuren – warm oranje, bruin en rood ontmoeten cool urban blauw en groen. Met name de kleuren oranje en rood zijn een hoogtepunt, ze geven een matte finish met oppervlak dat aanvoelt als suède. Het extra brede kwastje garandeert professionele applicatie van kleur met slechts één streek. In vijf kleuren te verkrijgen Be Aztec!, Hunting heritage, Urban outrider, Wild Wild west-side en Red rocks!  2,59 euro

 

Nou ja het past inderdaad goed bij de herfst, maar helaas niet bij mij als persoon . Ik vind het een beetje een sombere bedoeling, alleen het geel/oranje achtige lakje springt er voor mij uit en ga ik denk ik wel kopen.

Wat vinden jullie van de nieuwe limited edition?

 

1 Response to "Catrice LE Upper Wildside"

[…] ik laatst al blogde is er een nieuwe LE van Catrice Upper wildside, ik vertelde toen dat er een lakje was wat me aansprak en laat ik daar nou net tegenaan gelopen zijn […]

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
