budgetandbeauty

04 Wild, Wild West-side

Posted on: 29 september 2012

Zoals ik laatst al blogde is er een nieuwe LE van Catrice Upper wildside, ik vertelde toen dat er een lakje was wat me aansprak en laat ik daar nou net tegenaan gelopen zijn bij Kruidvat gisteren!

In mijn beleving was hij veel geliger en ik liep er dus ook zo aan voorbij, maar toch nog even goed gekeken en ja dit was toch wel de kleur waar ik het over had.

Ik moet zeggen dat dit het meeneem gehalte voor mij ook wel bevorderde, suède zachte nageltjes met een hoog knuffel gehalte wie weet.

Hier draag ik twee laagjes lak, en je ziet wel dat het een soort semi matte kleur is. Ik persoonlijk hou wel van een matte nagellak dus hier kan ik prima mee leven.

Hier met een derde laagje en dat vind ik persoonlijk toch wel wat mooier.

Droogtijd viel me wel tegen duurde voor mijn gevoel toch langer dan ik gewend ben van Catrice, na twintig minuten was het echt goed droog en kon ik weer verder gaan met wat ik aan het doen was. En ja suède zachte nagels nee dat ook niet helaas, ze voelen wel anders aan dan de gewone nagellak maar hoe precies dat is lastig te omschrijven. Ze voelen minder glad en glanzend en een beetje bobbelig – snappen jullie het nog -.

Nou echt heel enthousiast ben ik niet, maar goed de nieuwe LE is helemaal een beetje te donker voor mijn persoonlijke smaak. Ik vind het jammer dat de droogtijd tegen valt en je drie laagjes nodig heb voor een dekkend resultaat. Nu ben ik niet snel minder enthousiast over Catrice maar nee dit is het voor mij niet.

Deze nagellak uit de nieuwe LE van Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2.59 euro

Hebben jullie al wat van de nieuwe LE van Catrice uitgeprobeerd

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
