budgetandbeauty

Wibra oogschaduw palet

Posted on: 1 oktober 2012

Soms kom je iets tegen in een winkel waar je het eigenlijk niet verwacht. Zo kwam ik bij de Wibra dit leuke oogschaduw palette tegen. Ze hadden haar ook nog in het roze, maar omdat ik roze oogschaduw niet bij mezelf vind staan heb ik de leuke blauwe mee genomen.

De verpakking sprak me ook aan, ik vind het erg leuk die kleine doorzichtige stukje waardoor je de kleur direct kunt zien. Voor de rest gewoon simpel zwart niets bijzonders maar ook niets mis mee.

En dan natuurlijke het allerbelangrijkste de Pigmentatie.

Tja die valt tegen, of ja tegen ik weet ook niet zo goed wat je kan verwachten van een palette van de Wibra. De fel blauwe kleur is wel erg goed en het vierde kleurtje is een mooie highlighter denk ik voor bij een blauwe ooglook. Maar voor de rest kost het erg veel moeite om er een goede kleur vanaf te krijgen. Ik denk dat het uiteindelijk wel lukt en dat je het goed moet opbouwen, maar ik ben zelf meer van het vlot opmaken dus ik denk dat ik deze maar weer in de -n-ooit weer te gebruiken la leg.

De oogschaduw is te koop bij de Wibra in roze en blauwe tinten voor 1.29 euro

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
