budgetandbeauty

Budget BB cream Superdrug

Posted on: 4 oktober 2012

Laatste schreef ik een review over de BB cream van Garnier,

Nu vond ik bij de Trekpleister een goedkopere budget variant van de BB Cream, kijk met me mee of deze ook aan de verwachtingen voldoet.

De verpakking is door het gebruik van roze en wit wel lekker opvallend. Ik vond alleen de kleur Light en schijnt nog een donkere variant te zijn maar of die ook in Nederland te koop is weet ik eigenlijk niet.

Nou niets mis mee met de crème zo op het eerste gezicht, niet te dun en niet te dik.

Ook het uitsmeren gaat makkelijk.

Er blijft een mooie glans achter, maar of het nu echt een foundation gevoel geeft wat de verpakking wel beloofd ik betwijfel het.

Tadaaa zie hier …….. niets.  Rechts draag ik de crème links niet maar volgens mij had ik jullie ook wel wijs kunnen maken dat ik gewoon helemaal niets op heb.

Helaas geen goede budget variant voor mij. De cream voelt heerlijk aan en ik heb wel het gevoel dat hij mijn huid goed voedt, en eventueel als primer zou hij het ook niet verkeerd doen. De mooie gloed die je wel op mijn hand zag zie ik nu niets meer van terug. Ook de belofte van concealer en foundation kan ik niet ontdekken op mijn gezicht.

Nu heb ik hier en daar wel al gelezen dat het eigen merk van Kruidvat ook een BB cream op de markt gaat brengen binnen kort, mijn zoektocht naar een goede budget BB Cream is dus nog niet ten einde…… wordt vervolgd!

De BB cream van Superdrug is te koop bij de Trekpleister voor 4.99 euro

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
