budgetandbeauty

Essence LE blush Alpha Better Gamma

Posted on: 5 oktober 2012

In de nieuwe LE van Essence zit ook deze mooi blush genaamd Alpha Better Gamma.

Ik vind hem er in het echt nog mooier uitzien dan dat ik had verwacht.

In de donkere streepjes zit een hele mooie fijne glitter, maar helaas dit is wat ze noemen een spray on en zit dus niet door de hele blush. De eerste paar keer dat je het gebruikt zal deze glitter ook mee komen maar daarna hou je jammer genoeg alleen de perzik kleur over.

Heel licht zie je nu een glittertje, maar verder komt er weinig bijzondere kleur af van de blush. Nu heb ik zelf ook maar een keer over de blush gestreken.

Voor een goed idee van de kleur als je hem dikker aanbrengt kijk hier

Leuk vind ik de blush wel, maar dat komt meer door het patroontje wat erop zit, hierna blijft er gewoon een simpele blush over jammer….

De LE Class of 2013 is nu te koop bij kruidvat de blush kost 2.99 euro

3 Reacties to "Essence LE blush Alpha Better Gamma"

[…] als laatste de blush  Alpha Better Gamma van Essence. 2.99 […]

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
