budgetandbeauty

Essence LE topcoat College Hero

Posted on: 6 oktober 2012

Glitters, glitters, glitters ik kan er geen genoeg van krijgen en daarom moest ik natuurlijk deze topcoat hebben van de nieuwe LE collectie van Essence Class of 2013.

Dit is na twee laagjes en zoals je ziet verdeeld hij de glitters niet echt mooi.

En hier draag ik hem over een zilveren lak van NYC, tja hij glittert niet zo mooi als ik gehoopt had en de droogtijd is echt vreselijk. Op de foto draag ik twee laagjes zilveren lak en om het een beetje mooi verspreid te hebben heb ik aardig lopen vegen met de glitters. Dit was na een half uur nog niet helemaal uitgehard! Ja dat noem ik toch echt wel vreselijk lang. Helaas geen topper voor mij dit keer!

De LE Class of 2013 is nu te koop bij kruidvat, deze topcoat kost 1.99 euro

1 Response to "Essence LE topcoat College Hero"

Jammer dat hij je tegenvalt, ik had hem eigenlijk ook wat mooier verwacht!

Geef een reactie

