budgetandbeauty

Saffron nagellak

Posted on: 8 oktober 2012

Een tijdje geleden kon je hier lezen dat ik de Op = Op winkel ontdekte, de lakjes waren daar drie voor vijf euro. Hier laat ik je de laatste van de drie zien die ik toen kocht.

Deze paars blauwe kleur sprong er voor mij toen echt heel erg uit, wat zag ik er naar uit om deze mooie nagellak te gaan dragen.

Maar helaas wat een tegenvaller hij dekt vreselijk slecht, ik draag hier drie laagjes en is nog lang niet dekkend, ook lakt hij heel erg streperig en niet gelijkmatig.

Misschien dat hij mooi is als extra glans voor over een paars achtige lak, maar zo als normale lak nee hij valt mij tegen. Wel jammer want de andere twee die ik gekocht had draag ik nog regelmatig met plezier. Maar ach voor vijf euro per drie lakjes en daar dan een misser bij hebben ik kan er niet echt wakker van liggen. Nee ik ben zeker nog wel eens te vinden bij de make-up wand van de Op = Op winkel.

Zijn jullie al bekend met de nagellak van de OP=Op winkel?

Geef een reactie

