budgetandbeauty

Catrice winter 2012

Posted on: 9 oktober 2012

We zijn nog volop aan het genieten van de LE die Catrice nu heeft, maar de volgende is alweer in de maak. Kijk mee naar wat Catrice voor ons in petto heeft voor november, kijk mee naar SpectaculART

Sheer Lip Colour 3.99 euro

Pure Chrome oogschaduw 3.99 euro

Superfine Eyeliner Pen 2.99 euro

Mousse Blush 3.99 euro

 

Lashes To Impress wimperstukjes 3.99 euro

Highlighting Powder 4.59 euro

Ultimate Nail Lacquer 2.69 euro en Gold Leaf Topcoat 2.99 euro

OOOOOOOOOHHHHH wat wordt ik hier hebberig van. Ik vind hem geweldig deze LE. Ik denk dat ik onder het motto leuk voor in de schoen mezelf toch heel wat leuke dingetjes cadeau doen.

De nagellak vind ik allemaal even mooi, verder ben ik ook erg benieuwd naar de highlighter poederen de wimpers voor de feestdagen.

Ziet er ook iets voor jullie tussen deze keer?

Deze LE van Catrice is vanaf november te koop bij Kruidvat en Trekpleister

1 Response to "Catrice winter 2012"

Ziet er leuk uit, ik ben er erg benieuwd naar! 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
