budgetandbeauty

Action Stripers

Posted on: 11 oktober 2012

Een ware hype in beauty land de stripers van de Action. Al menig keer ben ik zelf de Action ingewandeld en weer meer lege handen naar huis gegaan – oké dat is niet helemaal waar ik loop nooit uit de action met lege handen -.  Op eens waren ze daar en heb ik zes pakjes meegenomen. Ik heb mijn nichtje blij gemaakt met een paar mooie stripers, ik heb er een paar apart gehouden voor een aankomende winactie, en ik heb er zelf natuurlijk ook wat gehouden.

De pigmentatie schijnt er goed te zijn, maar niets is zo leuk als dit zelf natuurlijk te ondervinden.

Nou helemaal goed op ongelakte nagels, alles is gemaakt met een streep van het fijne flexibele dunne kwastje. De nagellak is wel dun maar droogt erg snel op. Ik snap wel waarom iedereen er wild van is. Het is een super leuke aanwinst voor nailart en zeker de moeite waard om aan te schaffen als je het mij vraag.

De stripers worden bij de action verkocht, er zitter drie verschillende kleurtjes in 1 verpakken voor 1.35 euro

3 Reacties to "Action Stripers"

Ik vind ze erg leuk! Heb zelf het setje met de zwarte, zilveren en gouden striper!
Liefs

Geef een reactie

