budgetandbeauty

Eerste nailart

Posted on: 12 oktober 2012

Ook ik wilde het wel eens proberen een nailart. Nu met alle mooi stripers in huis en een dottingtool heb ik het een en ander geprobeerd. Verwacht nu geen hoogstaande kunstwerken. Nee het zijn gewoon streepjes en puntjes maar voor een eerste keer ben ik er erg blij mee.

Wat heb ik gebruikt

Essence basis

Action stripers wit en zwart

Catrice 470 snow motion

DA zwarte lak

essence dottingtool

Nou best goed gelukt toch voor een aller eerste keer. Ik vind het in elk geval wel. Maar wat gaat er een tijd in zitten zeg. Ik ben hier ongeveer een uurtje mee bezig geweest incl droogtijd. Soms zie je hier en daar kunstwerken voorbij komen en dan vraag ik me af hoeveel tijd dat gekost heeft.

Nu wil ik alleen nog op zoek naar kleine glinster steentjes om binnen kort eens wat bloemetjes te gaan maken, dat schijnt namelijk ook niet zo moeilijk te zijn.

Maken jullie wel eens een nailart?

Tags:

2 Reacties to "Eerste nailart"

Ziet er leuk en goed uit voor je eerste nailart!:-)

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
