budgetandbeauty

Essence stempel set

Posted on: 13 oktober 2012

Een simpele oplossing voor leuke nagels leek mij dit. Tijdens het rondsnuffelen op internet kwam ik erachter dat er bij de Kruidvat met dubbele essence schap ook een stempelsetje te koop is. Dat vond ik zeker de moeite waard om te proberen. Zo kan ik mooi kijken of het wat voor me is zonder via internet wat te moeten bestellen, en eventueel verzendkosten te moeten betalen.

De set bestaat zelf uit de roze schraper en het roze stempel kussentje en 1 stempel plaatje met 9 verschillende plaatjes.

Er zijn nog 3 andere plaatjes los te koop, waarvan 1 met een eiffeltoren erop en die schijnt moeilijk te krijgen te zijn. Bij mijn Kruidvat lag hij dan ook niet, de andere twee heb ik wel mee genomen.

Verder kocht ik er ook nog de bijbehorende nagellak bij, ik heb de witte mee genomen hij is er ook nog in het zwart.

Nou de schraper zelf vind ik helemaal niets, de helft van de nagellak blijft nog achter op het plaatje, gelukkig kreeg ik de tip om een oud pasje te gebruiken en ik moet zeggen dit werk prima. ook voorkom je hiermee krasje op het plaatje wat je met de schraper wel snel krijgt.

De witte lak tja ik weet het niet hoor, of het ligt aan mij of het ligt aan het stempel setje, het lukt me niet.

Hier gebruik ik gewone witte lak van Catrice en krijg ik halve afbeeldingen. De daarvoor bestemde lak van Essence daar gebeurd helemaal niets mee.

Maar ik blijf gewoon stug volhouden, ik heb nagellak genoeg in mijn voorraad er moet toch 1 kleurtje zijn wat het wel goed doet.

Gelukkig ben ik niet de enige die er niets van bak. Als je zo rondleest op het internet zijn de meningen heel erg verdeeld. Of het werkt of het werkt niet. Ligt dat dan aan het stempelsetje of aan de gebruiker??

De complete stempelset kost 2.99 euro

losse plaatjes zijn 1.49 euro per stuk

de nagellak kost 1.49 euro per stuk

De spullen zijn te koop bij Kruidvat met een dubbele Essence schap

4 Reacties to "Essence stempel set"

Mijn medeblogger Bianca heeft in het verleden ook dit setje gekocht. Ook bij haar was het geen succes. Zelf heb ik ooit op de huishoudbeurs een setje van een onbekend merk gekocht. Ook echt bagger. Nu heb ik het orginele setje van Konad en dat werkt bij mij in ieder geval een stuk beter.

Hm, jammer dat het resultaat niet zo super is..

Jammer dat het niet zo goed lukte. Ik heb het setje ook en bij mij gaat het altijd prima, dus ik gebruik hem vaak. Ik heb dus ook een setje van Essence, maar dan in een doosje en er zat een rond ‘spiegel-figuurtjes’ding bij, misschien is die wat beter ofzo?
xx

Er zit wel een plastic laagje op de plaatjes, die moet er wel af worden gepulkt voor dat je het plaatje kan gebruiken.

Succes 😀

Geef een reactie

