budgetandbeauty

Winactie!!!

Posted on: 14 oktober 2012

En daar gaan we weer, ik heb nu wat leuke nagellakjes die ik graag aan jullie kwijt wil via een winactie. Er zijn ergere dingen toch….. πŸ˜‰

Wat kan je winnen

4 stripers van de Action

Catrice Reggaeton van de cucuba collectie

Essence Topcoat van de huidige LE class of 2013

WatΒ  moet je doen.

Volg mij via Blogloving

Volg mij via Twitter er tweet “ win een leuk nagellak setje @budgetandbeauty kijk bij http://www.budgetandbeauty.wordpress.com #RT #Winactie”

Neem ook eens een kijkje bij mijn Facebook pagina

En laat natuurlijk een reactie achter zodat ik weet dat je mee doet.

De winactie sluit 18 okt om 20 uur

Succes!

11 Reacties to "Winactie!!!"

Hoi! Superleuke winactie, ik doe mee!! Ik heb alle stappen gedaan (:
Liefs, Laura.

Wat een leuke winactie!
Omdat ik zelf niet echt dichtbij een Action woon heb ik de stripers nog niet kunnen kopen, dus daarom doe ik graag mee πŸ™‚
Ik volgde je al op Bloglovin’ en heb het bericht ook getweet: https://twitter.com/Judith_WHN/status/257421031864692736

Weeral een leuke winactie. Ik doe mee πŸ˜€

Leuke winactie! Allemaal lakjes die ik nog niet heb, en naar die stripers ben ik super benieuwd ^^

Ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked. Ook op FB volgde ik je al en ik heb getweet.

Succes iedereen!

Hoi, ik volg je op bloglovin en heb deze bericht geliked:-)

Ook heb ik een tweet er uit gedaan met de volgende accounten:

BeautyXangel & angelique0203

Super leuke winactie met hele leuke spulletjes, lijkt me heel leuk om dit setje te mogen winnen<3

Liefs
Angelique

Dag, hele leuke actie en ik doe graag mee.

Ik heb alleen twitter, en heb je berichtje getweet πŸ™‚

groetjes

Alweer een toffe actie!!!

– Ik volg je via Bloglovin’/ FB/ Twitter
– en ik heb je berichtje getweet

xxx succes iedereen πŸ˜‰

Heel leuk! Ik doe graag mee met de leuke winactie. Ik volg je nu op Bloglovin, ik like je FBpagina en ik heb de tekst getweet (ook naar jouw account). Ik kwam op je blog via een SpamJeBlog-artikel en toen zag ik meteen dit artikel en ja, ik doe dus mee πŸ˜€
xxx Anna

Hey, ik volg je al op bloglovin en heb je artikel geliked. Ik volg je op twitter en heb de tweet gestuurd (Deesje19) En ik heb je Facebook bekeken en vriendschapsverzoek gestuurd. Hele leuke winactie! Groetjes

[…] ook mee kijk Hier voor de voorwaarden Share this:TwitterFacebookVind ik leuk:LikeWees de eerste die dit leuk vindt. […]

Hele leuke actie.. Ben wel toe aan nieuwe kleurtjes.. Ik doe mee!!!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken β€œ

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
