budgetandbeauty

Budget glas nagelvijl

Posted on: 16 oktober 2012

Het vijlen van je nagels, dit kan natuurlijk met een huis tuin en keuken kartonnen vijl, of met eentje van metaal. Dit zijn natuurlijk de meest budget varianten maar of het ook de beste manier voor je nagels is…….

Ik geef de voorkeur aan een vijl van glas. Dit ziet er ten eerste erg mooi en chic uit, ten tweede kan je een glasvijl na gebruik gewoon even onder de kraan schoonmaken, ten derde gaat hij veel langer mee en ten vierde krijg je bij het vijlen veel minder snel haakjes aan je nagel.

Een super goede budget variant is de glasvijl van de Hema

Hij doet echt niet onder voor zijn dure broertjes die soms wel tot 20 euro per stuk kunnen kosten.

Nog een pluspunt is de verpakking. We hebben het hier natuurlijk wel over glas en tja dat is breekbaar. De Hema vijl zit in een mooi plastic hoesje wat je daarna nog in een goed afsluitbaar kokertje kunt doen. Super goed beschermd dus en zo kan hij ook mee in de tas.

Ik ben in elk geval een enorme fan van deze vijl en ik moet zeggen dat ik het paars roze handvat ook erg leuk vind, maar dat is persoonsgebonden.

Waar vijlen jullie je nagels mee?

De Hema vijl is uiteraard te koop bij de Hema, en is er in verschillende kleurtjes incl beschermhoesje betaal je 2.95 euro

4 Reacties to "Budget glas nagelvijl"

lijkt me wel een goede vijl. Ik heb zelf van die weggooi vijlen. dan heb je er voor 1 euro 10 ofzo. Al is op lange termijn zo’n glaze vijl toch goedkoper

ik gebruik meestal ook wegwerp vijltjes. Maar heb nog nooit een glazen vijl geprobeerd, wist ook niet dat dat beter was! Ik denk dat ik die van de hema ook maar eens ga proberen, zeker voor die prijs.

Dankje voor de tip! Ik zoek al lang een glasvijl, ben die kartonnen vijltjes echt beu.

Geef een reactie

