budgetandbeauty

webwinkel papapa.nl

Posted on: 19 oktober 2012

Tijdens mij zoektocht naar leuke betaalbare spulletjes voor het gebruiken bij het maken van een nailart kwam ik de website papapa.nl tegen. Zeer betaalbaar en een lekker uitgebreid assortiment. Voor ieder wat wils dus!

Zelf heb ik een kleine bestelling gedaan kijk mee naar wat ik besteld heb.

6 kwasten in verschillende vormen. Mooi handzaam formaat en een dop erop die goed beschermd en dat vind ik echt een pluspunt. Deze kwasten zijn te koop voor 2,50 euro!

Zwarte glitters, die werden bezorgd in een zakje ik heb ze zelf in een klein potje gedaan. 1.25 euro heb ik hiervoor betaald.

Mooie witte glitters hier heb ik 1 euro voor betaald.

En mooie steentjes ook hier betaalde ik 1 euro voor.

Bij elke bestelling krijg je wat extra’s ik ontving nog wat mooie steentjes, deze heb ik samen gevoegd zodat ik een potje over had voor de zwarte glitters.

De levertijd was super, ik heb maandag middag besteld en betaald via ideal – hier betaal je 50 cent extra voor -, dinsdag lag het al in de bus!

Verzendkosten krijg je te zien voor dat je je bestelling definitief plaatst, je weet dus waar je aan toe bent!

Bij papapa.nl kun je bij van alles terecht zoals nagellak, stripers, veel nailart, make_up accessoires enz.. Zeker de moeite waard om een keer een kijkje te nemen.

2 Reacties to "webwinkel papapa.nl"

Leuke spulletjes heb je besteld, de steentjes zijn erg leuk:-)

[…] Ik heb zelf ook al eens een leuke pakketje besteld voor het maken van nailart kijk hier […]

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
