budgetandbeauty

Tag: ABC

Posted on: 20 oktober 2012

Het is wel weer eens tijd om mij een beetje beter te leren kennen dacht ik zo, vandaar deze ABC tag! Ik kwam deze leuke tag tegen bij Ramona van Beautynailsfun

Age: 30 jaar

Best friend: Eigenlijk heb ik er twee. Manon en Carolien ik ben heel blij met deze 2 lieve meiden in mijn leven.

Chore you hate: Het opruimen 600x per dag achter de kinderen aan. Het huishouden in het algemeen is een klus waar ik niet van hou. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een man heb die het regelmatig in zijn bol krijgt en dan als een dolle door het huishouden heen gaat, en eerlijk gezegd is hij daar beter in dan ik :-).

Dreamhouse: Ik zou wel graag in dit huis willen blijven wonen, de buurt is super alles lekker dicht bij maar je staat ook zo in de natuur. Ik zou dan wel een stukje uitbouwen zodat we iets meer ruimte zouden hebben in de woonkamer. En de douche daar wil ik dan wel een stoomcabine in gewoon wat extra luxe her en der.

Essential start of your day: De snooze knop nog 1x indrukken – en soms wel 2x –

Favorite color: Knal roze en zwart en dan bij voorkeur die combinatie.

Gold or silver: Zonder twijfel zilver.

Height: Ik ben 1.72m.

Instruments I play: Vroeger speelde ik dwarsfluit inmiddels speel ik al jaren niets meer.

Job Title: Ik verdien mijn geld als verzorgende niveau 3 in een verpleeghuis, kort gezegd ik ben zuster Meike.

Kids: Ja daar heb ik er twee van, twee jongens Joery van 6 en Thomas is 3 jaar

Music that you always listen to: Gewoon lekker top 40 muziek, en ik vind het foute uur van Q-musiq echt geweldig! En ik heb stiekem een zwak voor de 5de van Beethoven.

Nickname: Mijn ouders noemen me altijd Makje en mijn schoonvader Maj. De rest gewoon Meike al schijnt dat voor vele moeilijk te zijn en wordt ik regelmatig Maaike genoemd en eerlijk gezegd vind ik dat na 30 jaar nog irritant!

Overnight hospital stays: Mijn amandelen zijn er op mijn 16de uitgehaald. In 2006 heb ik een maagband gekregen die vervolgens in 2010 er weer uitgehaald is. Ik moest voor alles 1 nachtje blijven.

Phobias or fears: Spinnen vreselijk!!! Ik ben erg gelukkig dat ik 2 heldhaftige jongetjes in huis heb die niet bang zijn, en mij regelmatig redden als papa aan het werk is – erg hé –

Quote from a movie: Dat heb ik niet. Ik kan me wel herinneren dat mijn zusje en ik een heel stuk tekst kende van de film independence day. Will smith loop dan met een alien te slepen en moppert wat. Dat gedeelte kenden we vroeger helemaal uit ons hoofd, en waarom tja ik heb geen idee.

Reason to smile: Genoeg gelukkig teveel om op te noemen van een mama ik hou van je tot mijn man die weer eens raar doet – en ja daar is hij goed in – Van een bewoner die samen met me danst op het werk tot mijn lieve neefje en nichtje en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Siblings:Ik heb 1 zusje Elles, waar we vroeger veel ruzie hadden kunnen we nu prima met elkaar door 1 deur. We wonen allebei in dezelfde wijk, en ik fiets regelmatig even langs voor een kopje koffie/thee.

Time you wake up: Meestal rond half 7 zodat ik lekker rustig de tijd heb voor mezelf voordat de kids wakker gemaakt worden om naar school te gaan. In het weekend is het vaak een uurtje later.

Underwear: Oei erg persoonlijk. Ik heb eigenlijk van alles in de kast. Van string tot boxer het ligt er maar net aan wat ik draag welk ondergoed ik daarbij aan doe. De hoofd kleuren zijn wel zwart en roze.

Very important date this year: Dat was toch wel 19 juli, ik ben de 18de tot twaalf uur opgebleven om te kijken of 30 worden geen zeer deed. Nou dat doet het niet maar ik vind het een vreselijk getal! En natuurlijk 12 oktober toen mijn lieve vriendinnetje Manon trouwde wat hebben we veel gejankt en genoten die dag heel bijzonder.

Worst habit: Tja dat zijn er 2, ik pulk aan de velletjes langs mijn nagels en dat is zo zonde terijl mijn nagels altijd mooi lang zijn en gelakt. En ik rook….

X-ray’s you’ve had done: Een slikfoto na het plaatsen van de maagband om te kijken of hij goed zat, en vorige jaar door de scan i.v.m. een hernia.

Yummy food you make: Ik ben gek op koken, en dan zo apart mogelijk. Na een half jaar geleefd te hebben op zakjes voedsel – en daarmee 30 kilo te zijn afgevallen – geniet ik weer optimaal van gezond lekker en koolhydraten vrij koken. Altijd dubbel want man en kids zijn echte aardappel eters en ik dus niet.

Zoo animal: Een varken, ik vind ze zo lief schattig en roze, ik heb zelfs 2 tatoeages van varkens.

Nou dit was het alweer, ik vond het erg leuk om te doen en ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden om te lezen.

Tags:

2 Reacties to "Tag: ABC"

Leuke tag en je hebt leuk antwoord gegeven:-)

Geef een reactie

