budgetandbeauty

Catrice Skin Finish Compact Powder

Posted on: 23 oktober 2012

De Skin Finish compact powder van Catrice draag ik graag. Het zorgt ervoor dat mijn huid er mooier uitziet het geeft net dat beetje extra over de foundation.

Mijn poeder ziet er dus op het moment ook goed gebruikt uit 😉

De catrice compact powder is er in vijf verschillende kleuren

010 Transparent

020 Natural Beige

030 Honey Beige

050 Caramel Beige

060 Sun Beige

Zelf gebruik ik Caramel Beige, maar zoals als je ziet is er voor bijna elke huid wel een goede kleur compact powder te vinden.

Wat zegt Catrice:

Perfect voor mooie, subtiele effecten. Deze matterende compact poeder bevat lichtreflecterende pigmenten die je huid een zijdezachte, stralende gloed geven. Je huid voelt de hele dag lang heerlijk aan dankzij de ultrazachte formule.

En ik moet toegeven dat ze gelijk hebben, het lijkt alsof je een zachte huid hebt die er mooi uit ziet.

De Catrice compact powder is te koop bij Kruidvat en Trepleister voor 3.99 euro er zit 10 gram in.

3 Reacties to "Catrice Skin Finish Compact Powder"

Ik gebruik deze ook, erg fijn!

[…] gaat  Skin Finish Compact Powder van Catrice. 3.99 […]

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
