budgetandbeauty

mijn beauty tasje voor onderweg

Posted on: 24 oktober 2012

Nooit gedacht dat ik ooit een tasje bij me zou hebben om mijn make-up bij te werken. Maar niets is minder waar, kijk mee naar wat ik altijd bij me heb in mijn tas.

 poeder doosje van de action, hierin zit een spiegeltje en een spons heel makkelijk alles in 1

Kwast van de Hema

Simpel nagel vijltje van de kruidvat

Concealer van de Da drogist

Zwarte mascara van de Da drogist

Klein flesje parfum van Essence

Essence paletje van Sunclub.

Super handig een klein paletje van Essence met acht kleuren. Er zit een klein kwastje bij en een spons applicator.

Deze kleurtjes komen aardig overeen met mijn basis look, en daarom neem ik dit kleintje eigenlijk altijd mee om het een beetje bij te kunnen werken.

Bovenste rij

Onderste rij

Het licht roze kleurtje – bovenste rij tweede van links – zou je zelfs in geval van nood nog als een licht blush kunnen gebruiken.

Dit heb ik dus altijd standaard in mijn tas zitten. Het is toch een fijn idee dat ik de boel altijd en over een beetje bij kan werken, en dat allemaal in een mega schattig toilettasje met spiegeltje van Kruidvat.

Hebben jullie ook een klein beauty tasje mee voor onderweg

1 Response to "mijn beauty tasje voor onderweg"

Leuk tasje met mooie producten:-)

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
