budgetandbeauty

Voorbeelden halloween nailart

Posted on: 26 oktober 2012

Heerlijk vind ik het om te snuffelen naar simpele leuke basis nailart die ik eventueel ook zelf zou kunnen doen.

Nu met Halloween op komst zie je hiervoor natuurlijk veel nail art verschijnen.

Kijk mee naar wat ik gevonden heb en wat ik zeker nog wel wil gaan proberen.

The mummy returns

Skull nails

Halloween nails

Spinnen web

Spooky eyes

En deze vind ik erg mooi, maar valt niet in het rijtje simpele nail art.

Creatief

Als je op de namen boven de foto’s druk komt je op de site van de makers van deze leuke nail art.

Doen jullie verder nog iets bijzonders voor of met Halloween?

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
