budgetandbeauty

DA glam&glitter nagellak

Posted on: 27 oktober 2012

Dat ze bij de DA drogist ook een leuk huismerk nagellak hebben wil ik nog wel eens vergeten, terwijl ik er toch wel wat van heb en ze echt heel erg leuk zijn als je tenminste van glitters houd. Nu ben ik daar niet vies van kijk mee naar deze twee mooie kleurtjes.

nummer 104 een mooi opvallende roze kleur, met goudkleurige glitters.

close up.

Het glittert mooi zin de zon. Hierbij draag ik twee laagjes.

nummer 105 een hele diep donker paarse lak met roze glitters.

Close up.

Ik vind het geweldig zoals het roze je tegemoet glittert in de zon, ook hierbij draag ik twee laagjes.

Dit vind ik echt een mooi herfst/winter lakje

De lak is erg fijn om aan te brengen, de kwast is net iets minder dik dan een Catrice kwast maar valt zeker in de categorie fijne kwast. Door de mooie zilverkleurige dop heeft de nagellak een elegante uitstraling.

De lak bleef bij mij vier dagen goed op zijn plek zitten zonder topcoat, daar valt dus niets negatiefs over te melden!

De DA glam&glitter nagellak is uiteraard te koop bij de DA drogist, je krijgt 9ml voor 2.99 euro

2 Reacties to "DA glam&glitter nagellak"

Ze zijn inderdaad erg mooi, ik heb ze zelf allebei ook 🙂

Leuke lakjes, vooral de onderste vind ik speciaal

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
