budgetandbeauty

Nagellak remover pomp flacon

Posted on: 29 oktober 2012

Nagellak remover is iets wat er bij mij door heen vliegt.

Als ik heel eerlijk ben maakt het me niet uit of er wel of geen aceton in zit.

Voor mij is het belangrijkste de prijs, acht euro per flesje vind ik echt te gek om nagellak van mijn nagels af te halen en gezien de hoeveelheid die ik gebruik wordt dat een duur geintje.

Wat ik wel een geweldige uitvinding vind is dit flesje van Kruidvat met een pomp flacon. Ik heb toch meerdere malen een flesje omgegooid, of als je het watten schijfje niet goed op een gewone fles hield dat dan de helft ernaast viel dat soort dingen.

Met dit handige flesje gebeurt je dat dus niet meer, een of twee keer pompen en je hebt een mooie hoeveelheid nagellak remover op het watten schijfje zitten zonder geklieder.

Het grote nadeel vind ik wel de nagellak remover zelf, want hoewel Kruidvat zegt dat het goed voor je nagels is, mijn vingers en nagels slaan er wit van uit en voelen vreselijk droog aan.

Insmeren hierna is zeker gewenst, en dat vind ik knap onhandig want als ik mijn nagellak eraf heb gehaald gaat er vrijwel meteen iets anders op en dat kan nu dus niet. Eerst smeren en verzorgen laten drogen en dan pas lakken, en dat duurt me gewoon te lang.

Het is me gelukt de nagellak remover op te maken.

De fles kan open en daarna kan je je eigen nagellak remover er in doen.

Momenteel gebruik ik de nagellak remover van de DA drogist die bevalt me prima. Maakt goed schoon er zit in deze versie wel aceton, maar maakt mijn nagels niet droog. Zo kan ik dus vlot weer verder en verzorg ik mijn handen nadat de lak is opgedroogd.

De fles met pomp is echt een aanrader hij is te koop bij Kruidvat voor 2.99 euro er zit 175ml in

De nagellak remover is te koop bij de DA drogist voor 1.11 euro hier zit 125ml in

2 Reacties to "Nagellak remover pomp flacon"

flacon heb ik inderdaad ook ondekt van Kruidvat, kan nu niet meer zonder! Helaas word hij wel snel slap dus heel lang met 1 pomp kan ik niet doen:(

Ik heb hem ook, wist niet dat hij open kon haha ^^

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
