budgetandbeauty

Catrice 680 Khaki Perry & 810 ACid/DC

Posted on: 30 oktober 2012

810 ACid/DC en  680 Khaki Perry

Twee lakjes die in het basis assortiment zitten van Catrice.

 680 Khaki Perry

Telkens wanneer ik hem zo tussen mijn andere opvallende lakjes zie staan denk ik, waarom heb ik deze kleur ooit gekocht. Heel eerlijk draag ik hem bijna nooit simpelweg omdat hij me in het flesje echt niet aanspreek. Het is een beetje sombere grijs groene kleur.

Op de nagel vind ik hem dan wel weer erg mooi en neigt hij meer naar een mooie grijze lak met een tikkeltje zilver, met als nadeel dat hij wel wat streperig opdroogt zoals je kan zien. Ik draag hier twee laagjes en hij dekt prima dan.

810 ACid/DC

Dit leuke opvallende groene kleurtje spreek me toch meer aan, maar ja dat is persoonlijk natuurlijk.

Aan de achterkant van de dop staat heel duidelijk dat je een base coat moet gebruiken en dit is ook echt nodig, tenzij je het natuurlijk leuk vind om na het verwijderen van de nagellak nog enige tijd met gelige nagels te lopen, want hij geeft enorm af!

Met twee laagjes prima dekkend zoals je ziet.

Hebben jullie ook nagellak die je ooit gekocht heb en waarvan je nu denk waarom?

Beide lakjes zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2.69 euro

1 Response to "Catrice 680 Khaki Perry & 810 ACid/DC"

2 prachtige kleurtjes!

Geef een reactie

