budgetandbeauty

DA Glam&Glitter nagellak

Posted on: 1 november 2012

Nog drie leuke lakjes uit mijn collectie die een beetje vergeten zijn door mij, maar die toch – althans twee ervan – erg mooi zijn.

nummer 109

Cloese up

Een mooie donkerblauwe lak waar ik twee laagjes van heb op gedaan. Er zit een kleine groen zilver achtige shimmer doorheen. Die goed tot zijn recht komt in het -zon- licht.

nummer 109

Close up

Dit is een kleurtje wat me ontzettend is tegengevallen. In het flesje ziet hij er erg mooi uit, een mooie zwarte kleur met een glimmertje. Aangezien de andere kleuren ook netjes dekkend zijn verwachte ik het van de kleur ook. Op de foto heb ik vijf!!!! laagjes op gedaan en nog is het net niets helaas. De lak is ook een stuk dunner dan de andere lakken, ook als je het flesje beweegt zie dat het een hele andere samenstelling heeft dan de andere. Jammer maar helaas dit is echt een misser wat mij betreft.

Nummer 108

Close up.

Dit is ook een mooie kleur, die in het zonlicht mooi schittert. Zoals je in het flesje ziet zitten er allerlei verschillende kleurtjes in, de hoofdkleur is groen maar blauw komt ook goed naar voren, en hij glittert erg mooi. Op de foto heb ik twee laagjes op en je ziet dat hij net niet helemaal dekkend is, een derde laagje kan hij dus wel hebben.

Al met al drie hele verschillende kleuren met ook drie keer verschillende dek kracht – of hoe noem je zoiets -. Toch blijf ik erg blij met de DA Glam&Glitter lakjes. Ook het uiterlijk van de potjes vind ik erg mooi door de lange dunnen zilveren dop.

De Glam&Glitters lakjes zijn te koop bij de DA drogist voor 2.99 euro

2 Reacties to "DA Glam&Glitter nagellak"

Die tweede is echt prachtig! Hele mooie nagellakjes!
Liefs

Mooie kleuren!
De groenblauwe kleur heb ik zelf ook 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
