budgetandbeauty

Tag: How much is my face worth?

Posted on: 3 november 2012

Ik kwam via deze website een leuke tag tegen die rond waait op beauty blogs  How much is my face worth?

Nu ben ik ook wel erg benieuwd hoe budget mijn gezicht is als alles erop en eraan zit.

Ik start altijd met garnier BB cream  het scheelt dat deze mijn huid goed voedt en draag dus geen crème hieronder. 9.99 euro

Hierover gaat  Skin Finish Compact Powder van Catrice. 3.99 euro

Op mijn ogen draag ik oogschaduw basis van Essence 2.49 euro

het Sleek storm palette. 8 euro

Onder mijn wenkbrauwen I Love Runway Highlightervan Essence. 2.49 euro

In de ooghoeken Made To Stay Highlighter Pen van Catrice. 3.79 euro

Voor mijn wimpers gebruik ik Glamour Doll Volume mascara  van Catrice. 3.99 euro

En als laatste de blush  Alpha Better Gamma van Essence. 2.99 euro

Zo is het toch nog wel een heel lijstje wat ik erop doe elke ochtend. Het totaal bedrag komt uit op…..  37.73 euro nou dat vind ik hartstikke netjes echt een budget koppie haha.

Ik zou zeggen google deze tag eens er komen echt bedragen van soms wel ruim 300 euro uit!

Ik vind het in elk geval fijn dat ik me goed voel met me budget make-up en ik kan oprecht zeggen dat ik blij ben dat er niet voor honderden euro’s op mijn gezicht zit dat is pas zonde om er elke avond weer af te vegen.

Hoe veel is jullie gezicht waard?

3 Reacties to "Tag: How much is my face worth?"

Valt inderdaad erg mee haha! Had inderdaad ook al bij andere deze tag gezien die komen er ver boven zeg haha

Ja erg is dat soms he. Ben blij dat ik echt een budget gezicht heb haha

Geef een reactie

