budgetandbeauty

BB cream Kruidvat

Posted on: 5 november 2012

Eindelijk daar is hij dan, een budget cream van mijn eigen vertrouwde Kruidvat!

Was was ik nieuwsgierig naar deze cream. Kijk je met me mee naar mijn bevindingen.

De verpakking, ja wat moet je er van zeggen. Het koste me eventjes tijd om hem in het schap te vinden dus heel erg opvallend is hij niet. Niet lelijk, ik weet ook niet wat ik verwacht had maar nee het spreekt me niet aan. Gelukkig gaat het me ook meer om de inhoud dan de verpakking.

Een goede substantie die lekker uitsmeert en met een aangename niet overheersende crème geur.

Links de BB cream rechts niets. Je ziet dat mijn voorhoofd en kin iets vlekkerig zijn. Goed uitsmeren – wat ik dacht gedaan te hebben – is dus echt een must. Echt vreselijk dekkend is hij niet. Wat me vooral opvalt is dat mijn huid er wat kleuriger uitziet maar nou niet direct egaler of gezonder. Ook heb ik gemerkt dat hij voor mijn droge huid niet voedend genoeg is zo in deze periode. In de zomer zal hij vast beter aan voelen op mijn huid.

Nee voor mij is hij het niet helemaal. Het is zeker een bruikbare BB cream voor iemand met een normale huid en het is een leuke budget variant, maar ik verwacht iets mee dekking en voeding van mijn BB cream.

De BB cream is te koop bij Kruidvat voor 4.99 euro

Let op vanaf dinsdag 6 nov tot 11 nov geeft Kruidvat op alle BB creams 40% korting. Voor deze Kruidvat variant betaal je dan 2.99 euro. Ik zeg zeker de moeite waard om voor dit bedrag eens te kijken of het wat voor je is.

2 Reacties to "BB cream Kruidvat"

Ik heb hem vorige week gekocht, zocht iets wat en beetje kleur geeft maar niet zoiets als een foundation.Ik ben op zich wel tevreden!En dat voor die prijs….

Maar het zou super leuk zijn als je nog meer budget bb creams gaat testen…hihi!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
