budgetandbeauty

Leuke Kruidvat aanbiedingen

Posted on: 6 november 2012

Vanaf vandaag tot zondag 11 november heeft Kruidvat toch wel wat aantrekkelijke aanbiedingen die ik graag met jullie deel. Hou hierbij ook de Limited editions in je achterhoofd waar de korting dan natuurlijk ook voor geld.

De foto’s zijn waardeloos maar wist even geen andere manier. Ik heb ze dus foto’s gemaakt van de online folder vanaf de laptop. Dit omdat wij dinsdag of woensdag avond pas de real life folder in huis hebben, en wie weet ben je dan al te laat 😉

De lekkere leuke parfum van Essence nu twee voor 10 euro.

40 procent korting op BB Creams. Ik ga zeker mijn favoriete van Garnier kopen.

Need I say more. Dit is toch wel heel verleidelijk al zeg ik het zelf. Ik ga zeker kijken bij de LE lakjes van Catrice en Essence. Want hoewel de Le van Essence me niet heel erg aanspreek voor die drie euro kun je twee lakjes toch niet laten liggen.

En waar ik zelf erg nieuwsgierig naar ben is dit nieuwe product van Nivea. Een bodylotion voor onder de douche. Ik heb er al veel over gelezen en als ik toch bij Kruidvat ben dan kan het zo mooi mee in mijn mandje.

Hebben jullie nog wat op het oog deze week?

2 Reacties to "Leuke Kruidvat aanbiedingen"

Super fijne aanbiedingen deze week, heb al wat nagellakjes geshopt haha

Ik ook, vond de le van catrice toch wat tegenvallen. Heb wel de 4 lakjes van essence breaking down weten te bemachtigen ( plus nog 6 andere gewoon voor de leuk )

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
