budgetandbeauty

Essence breaking dawn lakjes

Posted on: 8 november 2012

 

Een tijdje terug schreef ik nog dat de nieuwe Limited edition van Essence Breaking Dawn me helemaal niet aansprak. Eenmaal bij Kruidvat gisteren heb ik mijn mening helemaal bij moeten stellen. Ik vind de lakjes alle vier geweldig, en kon ze ook niet weerstaan zeker met de kortingsactie die momenteel bij Kruidvat loopt.

Kijk mee naar 03 a piece of forever en  02 alice had a vision – again

 

03 a piece of forever

Het hangt een beetje tussen goud en geel in, ik persoonlijk vind het een mooi warme kleur die zeker geschikt is om te dragen met de feestdagen – en daarbuiten -.

Het is een mooie bling bling lak die zeker opvalt. De lak is wat aan de dikke kant en lakt ook iets streperig maar heel erg storend vind ik het niet. Door de dikte van de lak is de droogtijd wel wat langer dan ik gewend ben van Essence. Op de foto zijn er twee laagjes aangebracht en dekt hij prima.

 

 02 alice had a vision – again

In het potje dacht ik nou ja niet heel erg bijzonder maar ach het was de laatste dus waarom niet. Eenmal buiten en bij goed licht was ik aangenaam verrast wat een mooie donker paarse glitter lak. En eerlijk is eerlijk ik ben verliefd wat is hij mooi en wat past hij prima bij dit donkere seizoen. Ik denk dat je mij met deze lak regelmatig rond ziet lopen!

 

Hij glinsterd erg mooi.

 

en zo vind ik hem erg donker en mysterieus!

Ook deze lak is erg dik, mijn kwast is ook niet helemaal recht waardoor ik wat moeite heb met prettig lakken, maar goed ik ben wel verkocht! Ik draag hier twee laagjes en hij dekt prima, ook deze lak droogt langzamer dan ik gewend ben door de dikte van de lak.

 

Deze twee lakjes maken deel uit van de Limited edition van Essence Breaking Dawn

Ze zijn te koop bij Kruidvat voor 1.99 euro, maar nu met de aanbieding die bij Kruidvat loopt zijn ook deze lakjes twee voor 3 euro en dus zeker de moeite waard mocht je ze nog te pakken krijgen want na wat ik hoor loopt deze collectie storm.

 

 

3 Reacties to "Essence breaking dawn lakjes"

Vooral die laatste is prachtig!
Liefs

Super mooie kleuren.
Die laatste zou ik gaan halen, bedankt voor je review!

Ik ben je gaan volgen met bloglovin, volg je terug?

Liefs LynSelStyle

De donkere is echt prachtig!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
