budgetandbeauty

Essence breaking dawn lakjes

Posted on: 9 november 2012

Gisteren liet ik jullie al twee leuke lakjes zien van de Essence Limited edition Breaking Dawn. Vandaag de andere twee

Kijk mee naar  01 Jacob’s Protection en 04 edward’s love

 

01 Jacob’s Protection is een mooie donkerblauwe lak met blauwe glitters.

Ook weer erg donker en mysterieus!

 

Ik persoonlijk vind hem erg mooi, de blauwe glitters geven net dat beetje extra’s wat het geheel erg speels maakt.

De lak dekt prima in twee laagjes zoals je hier boven ziet. Ook deze lak is wat dikker van structuur en droogt daardoor wat langzamer. Maar hij droogt wel heel erg mooi op.

 

 04 edward’s love Prachtig zwart met mooie glitters, helemaal mijn smaak

 

Hier kan je goed zien dat er veel glitters aanwezig zijn en dat het een hele andere soort lak is dan de blauwe, al lijken ze in het flesje wel wat op elkaar.

Ook deze lak is vrij dik en droogt daardoor wat lastiger. Prima dekkend na twee laagjes.

 

Alle lakken hebben een goede topcoat nodig anders beginnen ze na een dag te chippen. Dit ben ik niet gewend van Essence maar goed de lak heeft  ook een andere structuur dan de gewone lakken in hun assortiment.

Ik ben echt aangenam verrast door deze collectie, en ben blij dat ik ze alle vier heb toe kunnen voegen aan mijn nagellak collectie want ik vind ze werkelijkwaar schitterend!

 

Deze twee lakjes maken deel uit van de Limited edition van Essence Breaking Dawn

Ze zijn te koop bij Kruidvat voor 1.99 euro, maar nu met de aanbieding die bij Kruidvat loopt zijn ook deze lakjes twee voor 3 euro en dus zeker de moeite waard mocht je ze nog te pakken krijgen want na wat ik hoor loopt deze collectie storm.

1 Response to "Essence breaking dawn lakjes"

Oeh prachtige kleuren van Essence, eerst moest ik er niks van weten maar ik vind ze stiekem toch wel mooi haha

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
