budgetandbeauty

Catrice LE 04 Soulfull lakje

Posted on: 10 november 2012

 

Heel enthousiast was ik over de spectaculART Limited edition van Catrice, eenmaal bij het schap aangekomen tja was het allemaal wel heel erg roze – de lakjes dan- . Aangezien ik al aardig wat roze heb staan heb ik me ingehouden en alleen deze lak C04 Soulful meegenomen.

 

Mooie donkerroze die op mijn nagel na twee laagjes goed dekkend is. Op deze kunst nagel niet omdat die een wit randje heeft. In een bepaald licht heeft deze ook nog een mooi klein glinstertje maar het lukte me niet om die op de foto te krijgen.

 

Ben je nou benieuwd naar de hele collectie neem dan eens een kijkje bij Bysjanty  die heeft alle lakjes mooi op een rijtje staan, en ik moet zeggen dat ik als ik die ze wel baal dat ik de nude kleur niet heb meegenomen. Nou ja wie weet kom ik hem binnenkort nog tegen.

C04 Soulful  hoort bij de Limited Edition van Catrice SpectaculART die deze maand in de schappen ligt bij Kruidvat en Trekpleister. De lak is te koop voor 2.69 euro.

Maar ook voor Catrice heeft Kruidvat nu deze week een actie twee lakjes voor 5 euro en dat geld ook voor de LE

2 Reacties to "Catrice LE 04 Soulfull lakje"

Wauw prachtige kleur nagellak!

Wat een mooie kleur! Echt een sorbet kleur waar ik meteen trek in krijg 🙂

Geef een reactie

