budgetandbeauty

Essence nail art nail colour 3

Posted on: 12 november 2012

Een mooie dubbele roze lak deze Shopping trip in Soho.

 

De “basis” lak is een mooie fel roze kleur.

 

En party all night long is een mooie donker roze lak met een glittertje

 

Helaas blijft er niet veel meer van zichtbaar als je de lakken samen draagt. Links is alleen de basis lak, rechts is met het glitter lakje. Behalve een iets donkere kleur en een niet goed zichtbaar glittertje vind ik niet dat er erg veel verschil in zit.

 

De kwasten zijn lang en dun, en daar moet je echt aan wennen, ook ligt het niet lekker in de hand omdat je natuurlijk nog gewoon de andere lak in je hand hebt terwijl je aan het lakken bent. Het is niet heel erg vervelend maar erg praktisch vind ik het niet.

De beide lakjes lakken verder prima en drogen redelijk snel op.

 

 

Nee dit is niet mijn favoriet, ik zou dan sneller 2 mooie lakjes uit de gewone collectie kopen, een gewone en een super topcoat. Dan ben je 40 cent duurder uit maar heb je naar mijn mening wel meer waar voor je geld.

De Essence nail art nail colour 3 lakken zijn te koop bij Kruidvat voor 2.79 euro

Geef een reactie

